Re: Mass Effect Andromeda

16
wrecker-of-gear wrote:bon , uit! Speelt lekker vlot toch wel veel(kleine) glitchen , het hoofd verhaal is een beetje mager zelfs maar de vele zij missies maken het geheel zeer goed. Hij geraakt niet aan het niveau van ME2 maar dat was wel te verwachten, van de crew zijn de 3 menselijke het minst interessant maar niet vervelend (vind ik). Al bij al een zeer leuke , lange (maar niet langdradige ) game ... nu nog een Insanity run voor de plat :love:
Thnx voor je toelichting! Dit bevestigt het maar weer voor me dat ik deze uiteindelijk ook wel wil gaan kopen. :)
Image

Re: Mass Effect Andromeda

17
Ik ben hier inmiddels mee begonnen en kan bevestigen wat de rest ook zegt: de game is lang zo slecht niet als beweerd wordt. Ik ben nog geen enkele glitch tegen gekomen.
En voor wat betreft het verhaal....: ik vond het verhaal in de eerdere trilogie ook al niet zo sterk, dus dat was voor mij al niet de reden om m aan te schaffen (of eigenlijk: op m'n verlanglijstje te zetten en te krijgen :D). Al zal het feit dat ik niks met Star Wars etc. heb (en dergelijke verhalen) wellicht genoeg zeggen op dat vlak...
Image

Re: Mass Effect Andromeda

19
Naar aanleiding van paveman die de game begonnen was, was ik ook weer even naar de trophyguide gaan kijken. Blijkbaar moet je altijd verbinding hebben met de EA servers want anders kan je de trophies niet halen... Dat soort DRM moesten ze echt verbieden! :angry:

Ik heb de game dus maar direct een stuk hoger op de 'te spelen' lijst gezet :p
Image

Re: Mass Effect Andromeda

20
Kolm wrote:Naar aanleiding van paveman die de game begonnen was, was ik ook weer even naar de trophyguide gaan kijken. Blijkbaar moet je altijd verbinding hebben met de EA servers want anders kan je de trophies niet halen... Dat soort DRM moesten ze echt verbieden! :angry:

Ik heb de game dus maar direct een stuk hoger op de 'te spelen' lijst gezet :p
En terecht. Afgrijselijk zulke online only games. Crew 2 is ook zo ééntje.
Image