Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8434
paveman wrote:Gelukkig is die auto alsnog +++ geworden billie! :D
En mooi om te horen dat jij zo onmisbaar bent dat je mag blijven! :jip:

--- 'Nieuwe' auto zou begin januari geleverd worden, maar is nu nog steeds niet binnen
+++ Schijnt dat NLs kenteken inmiddels is afgegeven en dat ik m dinsdag dan eindelijk mee krijg...!
Of ik onmisbaar ben is een tweede, maar ben wel degene die er al het langst zit. Moet toch wat waard zijn. :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8443
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:++ zalig club heeft gewonnen van Salzburg die voor de eerste keer verloren heeft sinds mei in een competitieduel waarin ze al even kampioen waren. Ik had het zeker niet verwacht en lijk dat in de eerste helft liep, leek et ok naar mijn pronostiek te gaan van 0-2
Hoe ben je eigenlijk te spreken over de NLse inbreng?
Ajax? Ze hadden op basis van de match zeker meer verdiend dan een 1-2 verlies maar schoten vooral zichzelf in de voet door de vele kansen niet te benutten en op bepaalde momenten niet te durven schieten. Het was net alsof ze de bal wilden inlopen (het probleem van arsenal). Overigens het doelpunt was terecht afgekeurd voor buitenspel want die speler van ajax zette expres een stap opzij om voor courtois te staan en was zo een invloed op de situatie én dat resulteert in buitenspel. (je moet de bal niet aanraken om buitenspel te staan anders zou ik altijd bij een vrije trap altijd een grote ploeggenoot voor de keeper van de tegenstander zetten
Image
). Anderzijds kan ik wel de frustratie begrijpen zeker in de moment want je maakt niet alle dagen de 1-0 tegen real.

Edit een dolberg vanaf het begin ipv tadic zou kunnen geholpen hebben omdat die veel directer naar doel is.

Overigens de doelpunten van real tonen wel de klasse die ze hebben. Niet in de match zitten en toch die kansen forceren.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8444
Ik bedoelde eigenlijk de NLse inbreng bij jouw cluppie, maar leuk dat je de wedstrijd van 'mijn' club ook hebt gezien en daar een eigen zienswijze over hebt :D

'We' hebben een lesje effectiviteit gehad van een ploeg die daar ook bekend om staat.

Dolberg had idd gekund, maar deze opstelling heeft eerder tegen Bayern aardig goed gewerkt en Dolberg steekt niet in zijn beste vorm (zie ook de kans die hij mist op het einde), dus snapte ik die basisopstelling wel. Zeker aangezien er hierdoor ruimte in de basis kwam voor Neres: ongelofelijk dat die normaal gesproken op de bank zit...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8445
paveman wrote:Ik bedoelde eigenlijk de NLse inbreng bij jouw cluppie, maar leuk dat je de wedstrijd van 'mijn' club ook hebt gezien en daar een eigen zienswijze over hebt :D

'We' hebben een lesje effectiviteit gehad van een ploeg die daar ook bekend om staat.

Dolberg had idd gekund, maar deze opstelling heeft eerder tegen Bayern aardig goed gewerkt en Dolberg steekt niet in zijn beste vorm (zie ook de kans die hij mist op het einde), dus snapte ik die basisopstelling wel. Zeker aangezien er hierdoor ruimte in de basis kwam voor Neres: ongelofelijk dat die normaal gesproken op de bank zit...
Ik snap de opstelling ook. Van dolberg stond ik wel versteld van zijn looplijnen. Eerste keer dak em effectief zie spelen. Anders ken ik em van nen goeie maat waarmee ik altij over voetbal praat of toch veel. Ik ben trouwens fan van real Madrid, vandaar dat ik heb gekeken.

Van de Nederlanders bij Brugge.
Vormer: die mogen ze buitensmijten. Zijn gedrag tov de coach is schandalig en zeker als kapitein. Hij was gisteren wel goed.
Amrabat: hij heeft potentieel maar is veel te slordig in zen passing ondanks dat hij al mooie dingen heeft laten zien.
Denswil : gefocust aan het spelen en dat is een goeie denswil. Hij durft ook al eens een beetje slordig te zijn :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image