Re: Beat that Backlog! (2019)

66
NTGSruler wrote:The Crew 2 platinum +1

NTGSruler gekocht: 0 Uitgespeeld: 1 》 +1
De eerste game van 2019 nu pas uitgespeeld, proficiat ;)
Nu geen games meer kopen en het jaar kan al niet meer stuk :P

De meesten staan wel nog positief :cool: En Marty is ook goed bezig, op zijn manier :-"

73
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:Niet schrikken mensen:

Anthem uitgespeeld +1
Marty: Gekocht in 2019: 28 | Uitgespeeld in 2019: 2 | Totale score: -26
Wa vond je er van Marty? Ik ben wel geïnteresseerd in dat spel mar de reviews zijn nogal slecht xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik vind de game geweldig. Het heeft zn gebreken maar het rondvliegen en de combat is goed gedaan. Helaas kampt de game met crashes. Had zelfs gisteren dat de game mijn hele ps4 afsloot. Kreeg hem pas weer aan als ik hem van het stroom had gehaald en daarna weer aangesloten :relief:

Er zitten trophies in die glitchen. Platinum is voor mij nu dus niet te behalen. Maar hopelijk voordat ik klaar ben met alle collectibles is dat ook gepatched
Image

74
Marty wrote:
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:Niet schrikken mensen:

Anthem uitgespeeld +1
Marty: Gekocht in 2019: 28 | Uitgespeeld in 2019: 2 | Totale score: -26
Wa vond je er van Marty? Ik ben wel geïnteresseerd in dat spel mar de reviews zijn nogal slecht xd

Ik vind de game geweldig. Het heeft zn gebreken maar het rondvliegen en de combat is goed gedaan. Helaas kampt de game met crashes. Had zelfs gisteren dat de game mijn hele ps4 afsloot. Kreeg hem pas weer aan als ik hem van het stroom had gehaald en daarna weer aangesloten :relief:

Er zitten trophies in die glitchen. Platinum is voor mij nu dus niet te behalen. Maar hopelijk voordat ik klaar ben met alle collectibles is dat ook gepatched
Hmm dan eens binnenhalen alst ie in promo staat :-)

Image