Re: PlayStation Plus
1562Hopelijk misschien grote ps+ kortingen, maar dat zal wel nietgamerke1992 wrote:Ik had ook een kleine toegeving verwacht nu al die andere games weg vielen. Al vind ik dit wel een goede maandMr.Wolf wrote:De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...
1563Helpt ons nie veel ma de 2 februari games blijven nog een maand in ps+ mss nog een kleine hoop voor een extra in april.Marty wrote:Hopelijk misschien grote ps+ kortingen, maar dat zal wel nietgamerke1992 wrote:Ik had ook een kleine toegeving verwacht nu al die andere games weg vielen. Al vind ik dit wel een goede maandMr.Wolf wrote:De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1564Had misschien ook nog gehoopt op een VR spel of een indie spel ofzogamerke1992 wrote:Ik had ook een kleine toegeving verwacht nu al die andere games weg vielen. Al vind ik dit wel een goede maandMr.Wolf wrote:De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...
1565The Witness wou ik altijd al een keer spelen dus ik ben zeer blij. Het is inderdaad wel jammer dat het nu nog maar twee games zijn. Hoop wel dat er nu meer AAA games via PS Plus komen.Mr.Wolf wrote:De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...
1566Leuk van The Witness! Al paar keer bijna gekocht maar het leek me echt een typische Plus game.
1567Lap, mijn harde schijf gaat te klein zijn om deze twee games er ook nog op te zetten
1568In je bibliotheek zettendaviduvel wrote:Lap, mijn harde schijf gaat te klein zijn om deze twee games er ook nog op te zetten
Moesten er nog zijn die onder een steen geleefd hebben en Modern Warfare nog nooit gespeeld hebben.. Het is een aanrader.
1569NTGSruler wrote:In je bibliotheek zettendaviduvel wrote:Lap, mijn harde schijf gaat te klein zijn om deze twee games er ook nog op te zetten
Moesten er nog zijn die onder een steen geleefd hebben en Modern Warfare nog nooit gespeeld hebben.. Het is een aanrader.
Me Me Me
1570Ik speelde vroeger niets anders. Op het einde van de dag meteen achter de playstation kruipen en met vrienden online spelenNTGSruler wrote:In je bibliotheek zettendaviduvel wrote:Lap, mijn harde schijf gaat te klein zijn om deze twee games er ook nog op te zetten
En ook gesloten match tussen mekaar, waarbij we er alles aan deden om buiten de map te geraken
1571@gamerke: good old times. Ik herinner mij nog dat ik met een vriend 1vs1 speelde om headshots te farmen en zo die gouden M60 of AK47 te bemachtigen. Zalige herinneringen.
1572Ik heb ook zeer goede herinneringen aan Modern Warfare, het was mijn favoriete online game
Leuk dat ik hem zo nog eens kan spelen, al zal ik het deze keer toch maar houden bij een keer het verhaal doorlopen. Geen tijd om opnieuw zoveel uren in de multiplayer te steken
Ook zeer blij met The Witness
Leuk dat ik hem zo nog eens kan spelen, al zal ik het deze keer toch maar houden bij een keer het verhaal doorlopen. Geen tijd om opnieuw zoveel uren in de multiplayer te steken
1573Gelukkig geen online trophiesmet0t0 wrote:Ik heb ook zeer goede herinneringen aan Modern Warfare, het was mijn favoriete online game
1574Yes dat heeft u goed opgemerkt! Ga je voor de plat? Heb hem vroeger al uitgespeeld, maar twijfel of ik het nu nog eens ga doen. Heb al wel gelezen dat deze de makkelijkste CoD plat is aangezien er een glitch is zodat je van alle missies enkel het laatste controlepunt op veteran moet uitspelen.NTGSruler wrote:Gelukkig geen online trophiesmet0t0 wrote:Ik heb ook zeer goede herinneringen aan Modern Warfare, het was mijn favoriete online game
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1575Serieus??RoyVdW wrote:Yes dat heeft u goed opgemerkt! Ga je voor de plat? Heb hem vroeger al uitgespeeld, maar twijfel of ik het nu nog eens ga doen. Heb al wel gelezen dat deze de makkelijkste CoD plat is aangezien er een glitch is zodat je van alle missies enkel het laatste controlepunt op veteran moet uitspelen.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Amaai dan heb ik mij nogal uitgesloofd om alles op Veteran te spelen