Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8446
Vooral Denswil was ik wel benieuwd naar gezien zijn Ajax verleden. Zoals je hem omschrijft is precies zoals ik hem herinner.... Soms fantastisch, ook met de nodige aanvallende impulsen, andere keren weer enorm slordig.
Ik ben nooit zo'n fan van Vormer geweest, al schijnt hij het niet onaardig voor jullie te hebben gedaan met fases... ;)
Amrabat zal idd nog wat tijd nodig hebben. Die komt er wel, verwacht ik.

Dolberg mag (weer) wat meer een killer worden, want - zoals je terecht aangeeft - zijn z'n looplijnen subliem. Als hij nu eens een tijdje blessurevrij blijft zou hij nog wel eens een hele grote kunnen worden.

Goed dat je zegt dat je voor Real bent... dan begrijp ik nu ook waarom je de VAR beslissing(en) terecht vond :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8447
paveman wrote:Vooral Denswil was ik wel benieuwd naar gezien zijn Ajax verleden. Zoals je hem omschrijft is precies zoals ik hem herinner.... Soms fantastisch, ook met de nodige aanvallende impulsen, andere keren weer enorm slordig.
Ik ben nooit zo'n fan van Vormer geweest, al schijnt hij het niet onaardig voor jullie te hebben gedaan met fases... ;)
Amrabat zal idd nog wat tijd nodig hebben. Die komt er wel, verwacht ik.

Dolberg mag (weer) wat meer een killer worden, want - zoals je terecht aangeeft - zijn z'n looplijnen subliem. Als hij nu eens een tijdje blessurevrij blijft zou hij nog wel eens een hele grote kunnen worden.

Goed dat je zegt dat je voor Real bent... dan begrijp ik nu ook waarom je de VAR beslissing(en) terecht vond :P
Uhm ik bekijk zo'n fases altij neutraal zenne. Als het een situatie tegen Brugge of real is, ben ik nuchter genoeg om dat toe te geven.

Vormer was uitstekend voor Brugge tot hij de gouden schoen heeft gewonnen. Sindsdien voelt hij zich meer dan een ander ookal loopt et voor hem niet meer zo goed als voordien.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8449
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Vooral Denswil was ik wel benieuwd naar gezien zijn Ajax verleden. Zoals je hem omschrijft is precies zoals ik hem herinner.... Soms fantastisch, ook met de nodige aanvallende impulsen, andere keren weer enorm slordig.
Ik ben nooit zo'n fan van Vormer geweest, al schijnt hij het niet onaardig voor jullie te hebben gedaan met fases... ;)
Amrabat zal idd nog wat tijd nodig hebben. Die komt er wel, verwacht ik.

Dolberg mag (weer) wat meer een killer worden, want - zoals je terecht aangeeft - zijn z'n looplijnen subliem. Als hij nu eens een tijdje blessurevrij blijft zou hij nog wel eens een hele grote kunnen worden.

Goed dat je zegt dat je voor Real bent... dan begrijp ik nu ook waarom je de VAR beslissing(en) terecht vond :P
Uhm ik bekijk zo'n fases altij neutraal zenne. Als het een situatie tegen Brugge of real is, ben ik nuchter genoeg om dat toe te geven.

Vormer was uitstekend voor Brugge tot hij de gouden schoen heeft gewonnen. Sindsdien voelt hij zich meer dan een ander ookal loopt et voor hem niet meer zo goed als voordien.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
voetbal... zooooo interessant hé :q:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8450
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Vooral Denswil was ik wel benieuwd naar gezien zijn Ajax verleden. Zoals je hem omschrijft is precies zoals ik hem herinner.... Soms fantastisch, ook met de nodige aanvallende impulsen, andere keren weer enorm slordig.
Ik ben nooit zo'n fan van Vormer geweest, al schijnt hij het niet onaardig voor jullie te hebben gedaan met fases... ;)
Amrabat zal idd nog wat tijd nodig hebben. Die komt er wel, verwacht ik.

Dolberg mag (weer) wat meer een killer worden, want - zoals je terecht aangeeft - zijn z'n looplijnen subliem. Als hij nu eens een tijdje blessurevrij blijft zou hij nog wel eens een hele grote kunnen worden.

Goed dat je zegt dat je voor Real bent... dan begrijp ik nu ook waarom je de VAR beslissing(en) terecht vond :P
Uhm ik bekijk zo'n fases altij neutraal zenne. Als het een situatie tegen Brugge of real is, ben ik nuchter genoeg om dat toe te geven.

Vormer was uitstekend voor Brugge tot hij de gouden schoen heeft gewonnen. Sindsdien voelt hij zich meer dan een ander ookal loopt et voor hem niet meer zo goed als voordien.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
voetbal... zooooo interessant hé :q:
Voor sommige wat meer dan een ander
Image
het is alleszins een topic waarover je kunt blijven praten xd.

++ bijna plat van far cry new dawn en gisteren ook de overgebleven locaties gevonden whoop
++ dan kunnen beginnen aan metro exodus, maar mss eerst nog een dlc missie van ac odyssey hmm
-- al heel de week wat ziek

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8452
++++ Ons huis volledig geschilderd en bij deze volledig af!! :love:
----- Alweer weken bezig om The Crew 2 te platinummen.
++++ Deze namiddag nogmaals een speculoos-chocomousse taart maken omdat de stiefdochter dat vorige week had gevraagd. Aan de hand van het recept van Gamerke :P
++++ Daarna toch deze namiddag wegkruipen en gamen. Moet trouwens mijn game set-up euh... terug "up setten" want met de schilderwerken had ik alles ontkoppeld.
++++Fantastisch weer en ondertussen goed bezig met trainen op de fiets. Morgen is het plan rit van 75km te doen. Trap tegenwoordig toch al redelijk wat kilometertje weg per week en daarbij ook nog gaan lopen. Fysiek + uithouding is in stijgende lijn.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8453
NTGSruler wrote: ++++ Deze namiddag nogmaals een speculoos-chocomousse taart maken omdat de stiefdochter dat vorige week had gevraagd. Aan de hand van het recept van Gamerke :P
Kei leuk om te horen :D

+++ Weekend! :p Als je maar 1 op 2 weekends heb, koester ik ze nog meer :p
+++ Mijn vriendin heeft EINDELIJK een nieuwe gsm gekocht (iphone XS Max). Met haar vorige heeft ze al maanden problemen en ik mocht het dan altijd aanhoren. Geen foto's meer kunnen nemen, geen updates van apps of firmware kunnen uitvoeren, signaal dat wegvalt,...
+++ Deze avond lekkere lasagne maken
+++ Zon :sun:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8455
Elexus wrote:--- slecht nieuws ontvangen ivm het hondje van mijn zus, ze gaan wss een oog moeten verwijderen
-- ben er niet goed van, ocharm dat beestje :(
Zolang het beestje maar voor de rest gezond is, is het geen ramp. Ik heb ooit een konijn gehad die geen tanden meer had, blind was en altijd last had van incontinentie, maar het beestje leek altijd zeer content ondanks alle gebreken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8457
-- gebrek aan effecientie heeft real genekt in de halve finale van den Spaanse beker tegen barca. Ze waren zeker de beste ploeg en barca had letterlijk geen kansen voor de goal in de 55min. Messi zouk overigens nooit in men ploeg wille hebben, schitterend met de bal aan de voet maar voor de rest slentert ie daar maar rond niks te doen... Magoe real moe maar zijn kansen afmaken e. Kzie et al heel gebeuren dat real zaterdag dan wel wint in de liga die al lang byebye is.
Edit een klein beetje 'wraak' gepakt op Fifa in de beker me alcorcon tegen barca, 6-2 gewonnen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8458
--- Zaterdag 16 februari stierf mijn Opa na een enorm snel opkomende darmkanker aan een hartaanval. Voor hem was dit het allerbeste scenario want we wisten dat er geen beteschap was. Voor obs is het een shock. We hadden een mooie begrafenis en nemen langzaam aan de draad weer op. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat hij mij gegeven heeft en mis mijn Opa enorm.