Re: PlayStation Plus

1562
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...
Ik had ook een kleine toegeving verwacht nu al die andere games weg vielen. Al vind ik dit wel een goede maand :)
Hopelijk misschien grote ps+ kortingen, maar dat zal wel niet :nerd:
Image

1563
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...
Ik had ook een kleine toegeving verwacht nu al die andere games weg vielen. Al vind ik dit wel een goede maand :)
Hopelijk misschien grote ps+ kortingen, maar dat zal wel niet :nerd:
Helpt ons nie veel ma de 2 februari games blijven nog een maand in ps+ mss nog een kleine hoop voor een extra in april.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1564
gamerke1992 wrote:
Had misschien ook nog gehoopt op een VR spel of een indie spel ofzo :p
Image

1565
The Witness wou ik altijd al een keer spelen dus ik ben zeer blij. Het is inderdaad wel jammer dat het nu nog maar twee games zijn. Hoop wel dat er nu meer AAA games via PS Plus komen.
Image

1568
daviduvel wrote:Lap, mijn harde schijf gaat te klein zijn om deze twee games er ook nog op te zetten :P
In je bibliotheek zetten :P

Moesten er nog zijn die onder een steen geleefd hebben en Modern Warfare nog nooit gespeeld hebben.. :hug: Het is een aanrader.
Image

1569
NTGSruler wrote:
daviduvel wrote:Lap, mijn harde schijf gaat te klein zijn om deze twee games er ook nog op te zetten :P

Moesten er nog zijn die onder een steen geleefd hebben en Modern Warfare nog nooit gespeeld hebben.. :hug: Het is een aanrader.

Me Me Me :lol:
Image

1570
NTGSruler wrote:

Ik speelde vroeger niets anders. Op het einde van de dag meteen achter de playstation kruipen en met vrienden online spelen :p

En ook gesloten match tussen mekaar, waarbij we er alles aan deden om buiten de map te geraken :D
Image

1572
Ik heb ook zeer goede herinneringen aan Modern Warfare, het was mijn favoriete online game :)
Leuk dat ik hem zo nog eens kan spelen, al zal ik het deze keer toch maar houden bij een keer het verhaal doorlopen. Geen tijd om opnieuw zoveel uren in de multiplayer te steken :P

Ook zeer blij met The Witness :)

1573
met0t0 wrote:Ik heb ook zeer goede herinneringen aan Modern Warfare, het was mijn favoriete online game :)
Leuk dat ik hem zo nog eens kan spelen, al zal ik het deze keer toch maar houden bij een keer het verhaal doorlopen. Geen tijd om opnieuw zoveel uren in de multiplayer te steken :P

Gelukkig geen online trophies ;)
Image

1574
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Ik heb ook zeer goede herinneringen aan Modern Warfare, het was mijn favoriete online game :)
Leuk dat ik hem zo nog eens kan spelen, al zal ik het deze keer toch maar houden bij een keer het verhaal doorlopen. Geen tijd om opnieuw zoveel uren in de multiplayer te steken
Image

Gelukkig geen online trophies ;)
Yes dat heeft u goed opgemerkt! Ga je voor de plat? Heb hem vroeger al uitgespeeld, maar twijfel of ik het nu nog eens ga doen. Heb al wel gelezen dat deze de makkelijkste CoD plat is aangezien er een glitch is zodat je van alle missies enkel het laatste controlepunt op veteran moet uitspelen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1575
RoyVdW wrote:Yes dat heeft u goed opgemerkt! Ga je voor de plat? Heb hem vroeger al uitgespeeld, maar twijfel of ik het nu nog eens ga doen. Heb al wel gelezen dat deze de makkelijkste CoD plat is aangezien er een glitch is zodat je van alle missies enkel het laatste controlepunt op veteran moet uitspelen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Serieus??

Amaai dan heb ik mij nogal uitgesloofd om alles op Veteran te spelen :P
Image