Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8465
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Veel sterkte aan W.O.L.F en aan Met0t0.

++++ Woensdag 84km gefietst. Rustig opt gemak. Jammer dat het goede weer terug voorbij is. :)
++++ Fysiek weer top aant komen. Zalig om jezelf te voelen verbeteren.
++++ Weekend.
Goed bezig geweest. Uiteraard zelf ook terug begonnen op de weg.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Jammer dat het weer terug minder is. Wil de fysiek vasthouden. Kon makkelijk 100-120km aan maar ik bouw progressief op. Wil niet te grote sprongen maken kwa kilometers.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8466
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Veel sterkte aan W.O.L.F en aan Met0t0.

++++ Woensdag 84km gefietst. Rustig opt gemak. Jammer dat het goede weer terug voorbij is. :)
++++ Fysiek weer top aant komen. Zalig om jezelf te voelen verbeteren.
++++ Weekend.
Goed bezig geweest. Uiteraard zelf ook terug begonnen op de weg.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Jammer dat het weer terug minder is. Wil de fysiek vasthouden. Kon makkelijk 100-120km aan maar ik bouw progressief op. Wil niet te grote sprongen maken kwa kilometers.
Dat is verstandig. Zelf heb ik tijdens de winter blijven MTB'en dus mijn conditie is oké. Ben van plan om ergens volgende week als het goed weer is eens solo aan de 200km te geraken. Normaal was ik van plan om De Langste Dag Challenge mee te doen die toer rond het Ijsselmeer van 310km maar voorlopig geen kandidaten en kost €80 inschrijving en dan nog helemaal naar Amsterdam rijden is wat ver dus zou zware dag worden en dag ervoor nog werken dus. Heb een Garmin gekocht dus kan me daar alleen mee bezig houden ;)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8467
++ gisteren fijn gaan magic spelen, is verrassend plezant om het nog eens in real life te spelen :)
++ zonet een draft event gewonnen op Magic Arena
-- wel best een stressy event
++ leuke decoratie gekocht voor op mijn bureau op't werk!
+/- jammer voor de carnavalisten dat het weer wat tegenvalt. Zelf gene carnavalmens maar ik gun het de anderen wel dat ze een mooie dag hebben :p
-- laatste maand vooraleer een collega waar ik goed mee overeenkom op pensioen gaat, ze zal gemist worden!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8468
RoyVdW wrote:Dat is verstandig. Zelf heb ik tijdens de winter blijven MTB'en dus mijn conditie is oké. Ben van plan om ergens volgende week als het goed weer is eens solo aan de 200km te geraken. Normaal was ik van plan om De Langste Dag Challenge mee te doen die toer rond het Ijsselmeer van 310km maar voorlopig geen kandidaten en kost €80 inschrijving en dan nog helemaal naar Amsterdam rijden is wat ver dus zou zware dag worden en dag ervoor nog werken dus. Heb een Garmin gekocht dus kan me daar alleen mee bezig houden ;)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Lol :lol:

200km solo is mijn doel dit seizoen. Rondje Ijsselmeer lijkt mij wel fantastisch.
Als je solo 200km doet: stop je dan ergens voor drank en voeding? Of heb je rugzakje mee? Toptubebag? Ben dat nog allemaal aant uitzoeken hoe ik dat het beste aanpak.

Anders mss best antwoorden in het fietstopic hier.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8469
+++++++++++++++++++++++ AFC Ajax verslaat (vernedert?) Real Madrid, de winnaar van 4 van de laatste 5 edities van de CL, in eigen huis met 1-4!! Wat een gerechtigheid!!
++ Na de bizarre VAR beslissing van een paar weken terug mooi om te zien dat we ook een keer een discutabel moment mee kunnen krijgen (al denk ik dat de bal idd niet volledig over de lijn was - voor de mensen die het gezien hebben)
+++++ Trots op de manier waarop we gewonnen hebben. 100% verdiend dit! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8470
paveman wrote:+++++++++++++++++++++++ AFC Ajax verslaat (vernedert?) Real Madrid, de winnaar van 4 van de laatste 5 edities van de CL, in eigen huis met 1-4!! Wat een gerechtigheid!!
++ Na de bizarre VAR beslissing van een paar weken terug mooi om te zien dat we ook een keer een discutabel moment mee kunnen krijgen (al denk ik dat de bal idd niet volledig over de lijn was - voor de mensen die het gezien hebben)
+++++ Trots op de manier waarop we gewonnen hebben. 100% verdiend dit! :D
Gerechtigheid is overdreven maar ik snap et, een ajaxfan. Een heel schone match en zeer pijnlijk, maar vernederd is er wa over. Twas nu nie dat eenrichtingsverkeer was e. Kon evengoed 6-6 zijn. Maar net als de match in de copa tege barca weet real blijbaar plots nie mer wat kansen afmaken is.

Ps die derde idd terecht goedgekeurd. Geen enkel beeld kon duidelijk aantonen dat ie helemaal buiten was of niet dus gewoon doorlaten die goal.
Last edited by fsterchele23 on 06 Mar 2019 09:21, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8472
+++ Met het meisje dat ik als assistent begeleid en haar buren naar het gravensteen (ons Gents kasteel) geweest. Haar samen laten zijn met andere kinderen is een uitdaging omdat ze moeite heeft met communicatie en ook niet altijd de wens heeft om te communiceren, soms is samen zijn met andere kinderen of er naar kijken voldoende voor haar, maar dat is vaak saai voor andere kinderen. Toch blijft het echt iets waar ik aan wil blijven werken, het is niet juist dat een kind van 9 vooral met volwassenen optrekt.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8474
Kolm wrote:Voetbal gaat nu verder in afdwaaltopic :q:

--- Laatste 2 weken gaat het een heel stuk minder naar mijn gevoel
+++ Dragon Quest Heroes II schoot lekker op eens ik de end boss verslagen had
--- Heb nu enkel nog de echte grind trophies over helaas...
En dat terwijl de discussie daar ook al voor een deel gevoerd werd ;) Excuses voor het ermee vervuilen van dit topic ;)

Wat gaat er precies minder de laatste weken?
Succes met de grind in DGH! Ikzelf moet nu nog een tweetal trophies in Mass Effect grinden (wat deels eigen schuld is).... :silly:
Even een tip alvast: als je in een van de trophies voor de Strike Teams gaat (sp optie, er is ook een mp assist optie), gebruik hiervoor dan slechts voor een klein deel de app. Ik had namelijk al vrij snel 6 strike teams, maar aangezien ik die teams via de app heb 'aangeschaft', telde dit blijkbaar niet. Ik probeer nu nog genoeg punten te verzamelen om ingame alsnog aan 6 Strike Teams te komen (alle teams ontslaan en nieuwe voor aankopen), maar ben bang dat ik voor de mp optie moet gaan....
Image
cron