Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

309
billie91 wrote:Niet kunnen slapen, dus hier maar wat posten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Gelijk heb je billie!! Gelukkig heb ik geen last van niet kunnen slapen.. :relief: . Ik weet dat ik al :snore: zodra ik straks mijn kussen raak. En ik zou het niet graag anders zien, aangezien ik dan nog wel weet hoe vervelend dat kan zijn.
Succes met slapen iedereen!
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

310
paveman wrote:
billie91 wrote:Niet kunnen slapen, dus hier maar wat posten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Gelijk heb je billie!! Gelukkig heb ik geen last van niet kunnen slapen.. :relief: . Ik weet dat ik al :snore: zodra ik straks mijn kussen raak. En ik zou het niet graag anders zien, aangezien ik dan nog wel weet hoe vervelend dat kan zijn.
Succes met slapen iedereen!
Het is nu weekend, nu maakt het niet zoveel uit. Doordeweeks goed kunnen pitten is het belangrijkst want gaar op het werk komen is ook weer zoiets.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

311
paveman wrote:
billie91 wrote:Niet kunnen slapen, dus hier maar wat posten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Gelijk heb je billie!! Gelukkig heb ik geen last van niet kunnen slapen.. :relief: . Ik weet dat ik al :snore: zodra ik straks mijn kussen raak. En ik zou het niet graag anders zien, aangezien ik dan nog wel weet hoe vervelend dat kan zijn.
Succes met slapen iedereen!
Bij mij net hetzelfde. Ik herinner mij vaak zelfs al niets meer vanaf ik nog maar in de slaapkamer kom :snore: :lol:
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

312
Het in slaap vallen is doorgaans het probleem niet. Het om verschillende redenen na een uurtje of twee wakker worden en dan niet direct weer kunnen slapen is vervelend. Helaas gaat het bij mij sinds enige jaren elke nacht zo. :?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

313
gamerke1992 wrote:Bij mij net hetzelfde. Ik herinner mij vaak zelfs al niets meer vanaf ik nog maar in de slaapkamer kom :snore: :lol:
Precies dat ja....!
@Sora: I know! Een van de redenen dat ik mijn slaappatroon ENORM waardeer! Al moet ik zeggen dat ik het anders ook lastig zou kunnen managen met die energievreters die hier in huis rondlopen... ;)
Image