Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8479
++ zodadelijk naar een rommelmarktje
-- slecht weer wel, gelukkig is het binnen
++ mijn neefje begint in zijn deugnieterij fase te komen, echt super grappig :P
+/- tegenwoordig zoveel te doen dat het moeilijk wordt om alles in de agenda te plannen, luxeprobleem wss :silly:
-- laatste week voor een collega voor ze op pensioen gaat, sad sad
+/- Pitou die de blikjes van tonijn (af en toe krijgt hij een treat) gewoon uit mijne blauwe vuilzak trekt, da's durven :O
++ met een mooie score geslaagd voor een test van het werk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8482
Elexus wrote:--------- ja man, vroeger altijd tevreden geweest van de service van Coolblue maar ditmaal, met een constant defecte wasmachine, trekken ze zich er hoegenaamd geen kl*ten van aan. Ik sta er echt van te kijken dat dergelijke 'klantenservice' nog mogelijk is de dag van vandaag
...en zeker van Coolblue 'alles voor een glimlach'.... :|
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8483
Elexus wrote:--------- ja man, vroeger altijd tevreden geweest van de service van Coolblue maar ditmaal, met een constant defecte wasmachine, trekken ze zich er hoegenaamd geen kl*ten van aan. Ik sta er echt van te kijken dat dergelijke 'klantenservice' nog mogelijk is de dag van vandaag
Is er geen fysieke winkel bij jou in de buurt? Ik heb al paar keer in hun winkel beroep gedaan op de klantenservice en steeds zeer snel en correct geholpen geweest.

Bv onze dyson werkte niet zo goed meer en deze was op een week gratis gerepareerd. En we hebben eens een valies van suit suit die na 1 reis al zeer beschadigd was en we kregen gewoon gratis een nieuwe.

Ik heb vrij veel ervaring met webshops, dus als ik kan helpen laat je het maar weten (als ik iets kan betekenen toch)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8484
+++ Platinum van Dragon Quest Heroes 2 is gereduceerd tot slechts 2 trophies :party:

--- Platinum van Dragon Quest Heroes 2 is gereduceerd tot 'slechts' 2 trophies :q:
Ik moet nog alle wapens halen en een deel daarvan zijn nogal random.
Dan moet ik nog voor alle wapentypes de proficiency naar level 20 brengen. Ik heb er nu 2 op 20 en 2 op 19 en een deel op 15 en een deel nog helemaal niks of ergens onder de 15. Zijn er een stuk of 20 in totaal geloof ik.

+++ De echt moeilijke dingen heb ik wel gehad, het is nu echt uitgrinden geworden...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8486
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:--------- ja man, vroeger altijd tevreden geweest van de service van Coolblue maar ditmaal, met een constant defecte wasmachine, trekken ze zich er hoegenaamd geen kl*ten van aan. Ik sta er echt van te kijken dat dergelijke 'klantenservice' nog mogelijk is de dag van vandaag
Is er geen fysieke winkel bij jou in de buurt? Ik heb al paar keer in hun winkel beroep gedaan op de klantenservice en steeds zeer snel en correct geholpen geweest.

Bv onze dyson werkte niet zo goed meer en deze was op een week gratis gerepareerd. En we hebben eens een valies van suit suit die na 1 reis al zeer beschadigd was en we kregen gewoon gratis een nieuwe.

Ik heb vrij veel ervaring met webshops, dus als ik kan helpen laat je het maar weten (als ik iets kan betekenen toch)
Uiteindelijk, na het beginnen dreigen met verdere (gerechtelijke) stappen hebben ze ingestemd om de defecte wasmachine in te ruilen voor een ander model(met opleg van mezelf erbij natuurlijk).

Normaal komen ze hem morgen leveren dus ik ben zeer benieuwd of ze zich aan de gemaakte afspraken zullen houden.

Ik vind het heel irritant om te gaan 'dreigen' maar blijkbaar is het soms echt de enige manier om geholpen te worden...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8487
Elexus wrote:Uiteindelijk, na het beginnen dreigen met verdere (gerechtelijke) stappen hebben ze ingestemd om de defecte wasmachine in te ruilen voor een ander model(met opleg van mezelf erbij natuurlijk).

Normaal komen ze hem morgen leveren dus ik ben zeer benieuwd of ze zich aan de gemaakte afspraken zullen houden.

Ik vind het heel irritant om te gaan 'dreigen' maar blijkbaar is het soms echt de enige manier om geholpen te worden...
Ik heb soms het idee dat die grote ketens gewoon proberen om eronder uit te komen omdat dat voor hen goedkoper is en dat zal blijkbaar vaak genoeg lukken dat ze het dus ook blijven doen. Pas als ze door krijgen dat jij wel je rechten kent, dan gaan ze toch voldoen aan hun plichten...

Staat me bij dat je in de EU 2 jaar garantie hebt bij aankoop die te voldoen is door de verkoper van het product en niet de fabrikant! Verkoper kan het dan eventueel afhandelen met fabrikant of hun leverancier. Het is mogelijk dat fabrikant langer garantie levert dan die 2 jaar en in dat geval kan je wel naar de fabrikant. Als de winkel ondertussen gesloten is kan je vaak ook nog bij fabrikant terecht, maar is dan mogelijk wat lastiger voor elkaar te krijgen.

+++ Gaat laatste dagen weer wat beter. Ik word maar 1-2 keer per nacht wakker ipv 4-5, scheelt een hoop qua vermoeidheid! :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8488
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:--------- ja man, vroeger altijd tevreden geweest van de service van Coolblue maar ditmaal, met een constant defecte wasmachine, trekken ze zich er hoegenaamd geen kl*ten van aan. Ik sta er echt van te kijken dat dergelijke 'klantenservice' nog mogelijk is de dag van vandaag
Is er geen fysieke winkel bij jou in de buurt? Ik heb al paar keer in hun winkel beroep gedaan op de klantenservice en steeds zeer snel en correct geholpen geweest.

Bv onze dyson werkte niet zo goed meer en deze was op een week gratis gerepareerd. En we hebben eens een valies van suit suit die na 1 reis al zeer beschadigd was en we kregen gewoon gratis een nieuwe.

Ik heb vrij veel ervaring met webshops, dus als ik kan helpen laat je het maar weten (als ik iets kan betekenen toch)
Uiteindelijk, na het beginnen dreigen met verdere (gerechtelijke) stappen hebben ze ingestemd om de defecte wasmachine in te ruilen voor een ander model(met opleg van mezelf erbij natuurlijk).

Normaal komen ze hem morgen leveren dus ik ben zeer benieuwd of ze zich aan de gemaakte afspraken zullen houden.

Ik vind het heel irritant om te gaan 'dreigen' maar blijkbaar is het soms echt de enige manier om geholpen te worden...
Aah dreigen. Daar maak ik de laatste tijd steeds vaker gebruik van, dan gaat alles wat sneller :p Of test aankoop claim indienen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8489
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:--------- ja man, vroeger altijd tevreden geweest van de service van Coolblue maar ditmaal, met een constant defecte wasmachine, trekken ze zich er hoegenaamd geen kl*ten van aan. Ik sta er echt van te kijken dat dergelijke 'klantenservice' nog mogelijk is de dag van vandaag
Is er geen fysieke winkel bij jou in de buurt? Ik heb al paar keer in hun winkel beroep gedaan op de klantenservice en steeds zeer snel en correct geholpen geweest.

Bv onze dyson werkte niet zo goed meer en deze was op een week gratis gerepareerd. En we hebben eens een valies van suit suit die na 1 reis al zeer beschadigd was en we kregen gewoon gratis een nieuwe.

Ik heb vrij veel ervaring met webshops, dus als ik kan helpen laat je het maar weten (als ik iets kan betekenen toch)
Uiteindelijk, na het beginnen dreigen met verdere (gerechtelijke) stappen hebben ze ingestemd om de defecte wasmachine in te ruilen voor een ander model(met opleg van mezelf erbij natuurlijk).

Normaal komen ze hem morgen leveren dus ik ben zeer benieuwd of ze zich aan de gemaakte afspraken zullen houden.

Ik vind het heel irritant om te gaan 'dreigen' maar blijkbaar is het soms echt de enige manier om geholpen te worden...
Aah dreigen. Daar maak ik de laatste tijd steeds vaker gebruik van, dan gaat alles wat sneller :p Of test aankoop claim indienen.
Test Aankoop deugt zelf niet :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8490
Kolm wrote:
Elexus wrote:Uiteindelijk, na het beginnen dreigen met verdere (gerechtelijke) stappen hebben ze ingestemd om de defecte wasmachine in te ruilen voor een ander model(met opleg van mezelf erbij natuurlijk).

Normaal komen ze hem morgen leveren dus ik ben zeer benieuwd of ze zich aan de gemaakte afspraken zullen houden.

Ik vind het heel irritant om te gaan 'dreigen' maar blijkbaar is het soms echt de enige manier om geholpen te worden...
Ik heb soms het idee dat die grote ketens gewoon proberen om eronder uit te komen omdat dat voor hen goedkoper is en dat zal blijkbaar vaak genoeg lukken dat ze het dus ook blijven doen. Pas als ze door krijgen dat jij wel je rechten kent, dan gaan ze toch voldoen aan hun plichten...

Staat me bij dat je in de EU 2 jaar garantie hebt bij aankoop die te voldoen is door de verkoper van het product en niet de fabrikant! Verkoper kan het dan eventueel afhandelen met fabrikant of hun leverancier. Het is mogelijk dat fabrikant langer garantie levert dan die 2 jaar en in dat geval kan je wel naar de fabrikant. Als de winkel ondertussen gesloten is kan je vaak ook nog bij fabrikant terecht, maar is dan mogelijk wat lastiger voor elkaar te krijgen.

+++ Gaat laatste dagen weer wat beter. Ik word maar 1-2 keer per nacht wakker ipv 4-5, scheelt een hoop qua vermoeidheid! :cool:
Toch triestig hoor. Dat men iets voorzichtiger is bij mensen die volgens hun aankoopgeschiedenis constant dingen kopen en retourneren, dat begrijp ik nog wel. Maar ik ben al jarenlang klant en heb er al mijn huishoudelijke apparatuur gekocht en nooit over iets 'gezaagd'. Dan mag een beetje goodwill wel imo.
Image
cron