Re: PlayStation Plus

1580
Mja, ik weet het niet... Had ergens toch gehoopt dat het naar 3 of 4 games zou gaan of dat er naast de gewone games ook wat voor de VR bij zou zitten.
Misschien dat ik deze wel ooit is speel omdat ze nog wel redelijk binnen mijn genres liggen, maar zal niet voor morgen zijn of volgende week als ze beschikbaar zijn :P

Edit: Ik begrijp wel dat ze nu van 10GB storage naar 100GB gegaan zijn. Maar ik had liever 50GB gezien en voor die andere 50GB een extra game ofzo.
Image

1585
Both What Remains of Edith Finch en Overcooked zijn de nieuwe PSPlus games voor mei.

Bron PS.Blog: https://blog.eu.playstation.com/2019/05 ... s-for-may/

Opvallend dat het allebei games zonder platinum trophy zijn. Tegenwoordig zegt dat wat minder dan vroeger, maar vroeger stond dit echt voor kleinere game die digital only waren. En beide games vallen voor mij wel in die categorie. Edith Finch zou 1-3u zijn voor 100% trophies en Overcooked 6-10u. Voor mij dus verre van grote AAA games die we deze maand krijgen. Ik had toch een kwaliteitsverhoging verwacht na het weghalen van de PS3 en PSVita games, dit valt daar niet onder voor mij.

Los daarvan zal ik ze waarschijnlijk wel allebei spelen en is het nog steeds mooi dat we überhaupt iets krijgen, maar toch...

Edit: De comments in het blog artikel zijn allemaal van dezelfde strekking als mijn mening... Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. Ik snap best dat het niet altijd feest kan zijn met games die je aanspreken, maar dit is toch wel apart op zijn minst.
Image

1587
Ik snap ook niet dat Sony dit soort geintjes blijft uitvreten. Ze hadden nu juist de kwaliteitsverhoging kunnen doorvoeren, maar ze laten het dus zitten. Ik verwacht volgende maand toch wel minstens AAA games in de lijst. Ik blijf bij PS Plus vanwege de online opslag, maar qua games is het niet meer bijzonder te noemen.
Image

1589
Mijn reactie op het artikel van Billy:

Ik had gehoopt dat we toch wat meer AAA games zouden krijgen nu de PS3 en PSVita games eruit zijn.
Storage van cloud saves mogen ze dan wel van 10GB naar 100GB gedaan hebben, maar ik denk dat 50GB voor de meesten ook nog een tijd meer dan genoeg had geweest. Ik denk dat veel gebruikers dan ook liever betere games en 50GB storage hebben, dan mindere games en 100GB storage. Met 127 PS4 games en 24 multiplatform, gebruik ik nu ongeveer 7GB aan storage. Veel gebruikers zullen dus niet eens die 10GB vol krijgen, laat staan 100GB. Voor bepaalde gebruikers was de 10GB wel langzaam aan het vollopen, dus een verhoging was welkom, maar met een mindere verhoging nu en over een paar jaar nog een verhoging, hadden de meesten echt wel kunnen overleven.

Overcooked is 15,99 euro in de PS Store en heeft al een paar keer in een sale gestaan voor minder. Edith Finch is 19.99 euro. Samen 35,98 euro.
Vorige maand hadden we Conan (49,99 euro) en The surge (39,99 euro), samen 89,98 euro. Deze maand krijgen we 2 games die samen dus minder kosten dan de goedkoopste game van vorige maand...
En ik besef ook wel dat de games van deze maand in retail al goedkoper te vinden zijn, maar dit zijn nu eenmaal de prijzen die volgens Sony bij de games horen.

https://www.pressxtorevive.com/playstat ... 19-bekend/
Image

1590
Vreemde onbekende games. Idd Kolm ik ga akkoord. Mss is die EF iets maar ik ga er mijn tijd niet aan spenderen net zoals vorige maanden als er iets bijzit dat makkelijk snel klaar is valt het te overwegen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image