Re: Je laatste aankoop (geen games)

1580
paveman wrote:Hoe bevallen ze?
Ik heb de Apple versie, maar ben er erg blij mee. Zou al niet meer zonder kunnen... ;)
Die van Apple heb ik 2 weken geleden voor mijn vriendin gekocht :cool:

Ik kan je vanaf morgen zeggen wat ik er van vind, want dan komen ze toe :p Mijn aankoop was een pre-order voor 29 maart ;)

Nog vrij grote aankoop gedaan vandaag:

Image

Dit is een afbeelding van internet, dus lijken niet helemaal op wat ik heb gekocht. Zonwerende screens om onze grote ramen die naar het zuiden gericht zijn te kunnen afschermen. Vorige zomer werd het tot 38 graden in onze woonkamer en ik hoop dat dit de oplossing is. Volledig windvast en bedienbaar met domotica. Houden 95% van het zonlicht tegen, dus er is wel nog uitkijk naar de tuin mogelijk.
Image

1582
paveman wrote:We hebben zulke screens op kantoor en ik kan bevestigen dat dit ENORM helpt om de warmte tegen te gaan!
Er valt bij ons inderdaad ook nog doorheen te kijken, maar niet heel erg goed, hoor...
Volgens de firma die ze komt plaatsen gebruiken ze op kantoren meestal screens die 99% zonlicht tegen houden. Daar kon ik ook zeer weinig door kijken.

Er zijn ook opties van 86%, 91%,... Maar omdat we echt wel vooral warmte willen buiten houden is het dus 95% geworden :)

Nu alleen nog 5 weken wachten tot ze het komen plaatsen :p
Image

1587
De oortjes ben ik thuis vergeten en heb ik dus nog niet kunnen testen :D

De GSM is zoals alle Galaxy's :)
Ik ben al bij de Galaxy's sinds den S2

Vind het wel jammer dat de knoppenbalk terug van weggeweest is onderaan scherm.
En hij is EXTREEM gevoelig. Dus soms als ik em uit mijn zak haal staat hij kweet niet waar in een menu :D
Pocketdialing dus (al heeft em nog ni echt gebeld maar wel al eens vanalles en nog wat geopend)
Valt op te lossen met pincode of andere beveiliging om te unlocken natuurlijk.
Maar dat doe ik dus niet :)
Image