Re: Beat that Backlog! (2019)

106
paveman wrote:LOL
Alvast heel veel plezier met TLoH: ToCS!! Topgame!
Er zit gewoon een handleiding in het doosje van 50 pagina's. Lang geleden :lol:

Gekocht: Borderlands GOTY -1
Marty: Gekocht in 2019: 41 | Uitgespeeld in 2019: 2 | Totale score: -39
Het positieve is dat ik in april nog geen enkele game gekocht heb :lol:
Dat heeft niet lang geduurt :lol: :lol:
Image

109
met0t0 wrote:Billie is tot nu toe het beste bezig, +8! :cool:
Anderen zijn nu ook heel goed bezig, elk op hun eigen manier toch ;)
Ik heb dan ook een bergje met games die ik ooit heb gekocht, maar gewoon nog niet aan toe ben gekomen. Het doel voor dit jaar is om de backlog eerst weg te werken en dan pas nieuwe games te kopen. Of dat gaat lukken is een tweede. :D
Image

110
billie91 wrote:
Ik heb dan ook een bergje met games die ik ooit heb gekocht, maar gewoon nog niet aan toe ben gekomen. Het doel voor dit jaar is om de backlog eerst weg te werken en dan pas nieuwe games te kopen. Of dat gaat lukken is een tweede. :D
Ik denk dat dit voor iedereen hier zo'n beetje elk jaar het doel is.... :saint: :lol:
Image

111
paveman wrote:
billie91 wrote:
Ik denk dat dit voor iedereen hier zo'n beetje elk jaar het doel is.... :saint:
Image
Mijn doel is om keer mijn negatieve eindresultaten een keer minder negatief te krijgen, wat er al wer nie mer inzit dit jaar
Image

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

113
paveman wrote:
billie91 wrote:
Ik heb dan ook een bergje met games die ik ooit heb gekocht, maar gewoon nog niet aan toe ben gekomen. Het doel voor dit jaar is om de backlog eerst weg te werken en dan pas nieuwe games te kopen. Of dat gaat lukken is een tweede.
Ik denk dat dit voor iedereen hier zo'n beetje elk jaar het doel is.... :saint: :lol:
Maar ik wil mij er nu echt aan gaan houden. Als mij dat lukt, dan geeft het kopen van een nieuwe game ook meer voldoening denk ik. Je begint dan echt aan iets zonder dat er nog een game naar je zit te roepen "He, stop mij in je PS4!" of iets dergelijks. :lol:
Image

114
billie91 wrote:Maar ik wil mij er nu echt aan gaan houden. Als mij dat lukt, dan geeft het kopen van een nieuwe game ook meer voldoening denk ik. Je begint dan echt aan iets zonder dat er nog een game naar je zit te roepen "He, stop mij in je PS4!" of iets dergelijks. :lol:
Bij mij schreeuwen ze iets van PS3 en PSVita zelfs! En sommige zijn ontevreden omdat ze zo in de verdrukking zitten dat ze geen lucht meer krijgen... :q:

Ik hou het voorlopig ook op proberen minder negatief te eindigen dan het jaar voorheen! Vorig jaar is me dat gelukt en voorlopig gaat het nu ook nog wel goed! Alleen zorgt Dragon Quest Heroes II ervoor dat ik wel erg lang met 1 game bezig ben op het ogenblik :silly:
Image

115
Kolm wrote:
billie91 wrote:Maar ik wil mij er nu echt aan gaan houden. Als mij dat lukt, dan geeft het kopen van een nieuwe game ook meer voldoening denk ik. Je begint dan echt aan iets zonder dat er nog een game naar je zit te roepen "He, stop mij in je PS4!" of iets dergelijks. :lol:
Bij mij schreeuwen ze iets van PS3 en PSVita zelfs! En sommige zijn ontevreden omdat ze zo in de verdrukking zitten dat ze geen lucht meer krijgen... :q:

Ik hou het voorlopig ook op proberen minder negatief te eindigen dan het jaar voorheen! Vorig jaar is me dat gelukt en voorlopig gaat het nu ook nog wel goed! Alleen zorgt Dragon Quest Heroes II ervoor dat ik wel erg lang met 1 game bezig ben op het ogenblik :silly:
Dat had ik dus met AC Origins. Ook zo'n lange game. Ik wil nu toch wel wat meer games uitspelen om die backlog echt af te maken.
Image

116
billie91 wrote:Dat had ik dus met AC Origins. Ook zo'n lange game. Ik wil nu toch wel wat meer games uitspelen om die backlog echt af te maken.
En weet dan dat Origins nog best meevalt in vergelijking met Dragon Quest. Origins had ik in iets minder dan 3 weken platinum, Dragon Quest ben ik al meer dan 2 maanden bezig nu... Oh well, vandaag weer een wapen erbij, nog 'maar' 3 te gaan :q:
Image

117
Kolm wrote:
billie91 wrote:Dat had ik dus met AC Origins. Ook zo'n lange game. Ik wil nu toch wel wat meer games uitspelen om die backlog echt af te maken.
En weet dan dat Origins nog best meevalt in vergelijking met Dragon Quest. Origins had ik in iets minder dan 3 weken platinum, Dragon Quest ben ik al meer dan 2 maanden bezig nu... Oh well, vandaag weer een wapen erbij, nog 'maar' 3 te gaan :q:
Hmm, misschien is The Witcher 3 wat voor je. Minimaal 200 uur en je hebt twee playtroughs nodig om hem plat te halen. Ik heb volgens een statistiek van Sony 800 uur in de game zitten. :D
Image

120
Marty wrote:Uitgespeeld: Borderlands PS4 (Of mag het pas als alle dlc ook afgewerkt is?) Heb iig de vault boss verslagen. Dus main story compleet

Marty: Gekocht in 2019: 41 | Uitgespeeld in 2019: 3 | Totale score: -38
Dat bepaal je zelf :p

Als ik een game start die op dat moment al DLC heeft, dan zie ik hem voor mij pas als uitgespeeld als de DLC ook klaar is. Echter zijn er ook games die op het moment dat ik hem start en platinum haal, nog geen DLC hebben. Dan zie ik ze als uitgespeeld op dat moment en tel ik het zo in de backlog. Later krijgen ze dan DLC die ooit ook nog wel is probeer te doen, maar dan tel ik dat niet meer in mijn backlog. Zowel het kopen als het uitspelen van DLC tel ik dan niet meer.
Maar daar is iedereen dus een beetje vrij in... :p
Image