Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8521
??? Ik heb ondertussen de andere grind trophy in DQH2 gehaald en nu hoef ik alleen nog maar de weapon trophy voor de platinum. Ik moet nog een hoop wapens kopen, maar dat is een kwestie van geld en dus gewoon grinden tot je dat hebt (gaat vrij snel) en misschien heb ik daar al genoeg voor als ik alles verkoop wat ik niet meer nodig heb. Maar ik moet dus ook nog 4 über weapons... Geen idee hoelang dat gaat duren. Voorlopig lukte het niet om de dungeon met de sterke versie van de end boss van de game voorbij te komen. Zou dat wel lukken dan unlock ik een dungeon waar je bij uitspelen met zekerheid een wapen of onderdeel van een wapen krijgt dat een van je party members gebruikt. Alleen kan de end boss van die dungeon ook die end boss van de game zijn. Voorlopig ga ik dus nog maar even de andere dungeons doorlopen op hoop van zege :(

In totaal zit ik nu op 150u in deze game.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8522
++ nog maar 1 darkzone trophy te gaan in division 2
--- die hijacktrophy duurde me toch wel veel te lang. Bij men maten beide in de eerste keer gelukt en bij mij eerst lang moeten zoeken voor loot en dan bugde het hijacken... Uiteindelijk wel gelukt gelukkig.
-- nie veel zin in het superlange online grinden in f1 2018 ma ook stom om het niet te doen nu ik bijna alles heb en de nieuwe er in juni al is.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8524
Sora_Lizard wrote:
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - Ik krijg een hekel aan games waarbij je wel heel erg afhankelijk bent van random factoren. :kaboom:
welke game bedoel je ??
Zoals Kolm al opmerkte: Dragon Quest Heroes II. Die wapens zijn een crime. Het vreet geld dat je op een bepaald moment gewoonweg niet meer hebt en de drop is volledig random. Ik hoef er nog maar één! Daar ben ik nu al ruim een week mee bezig. Alleen voor die laatste al zo'n 200 pogingen gedaan.
Aanvankelijk lijkt het nog mee te vallen totdat je steeds meer dubbele krijgt nog afgezien van alle k*t wapens waar je niets aan hebt en die niet nodig zijn. Ik betwijfel of ik dit ga volhouden. :(

Het is in ieder geval de laatste game die ik gekocht heb uit de serie. :bomb:
Of je trekt je niets aan van de platinum of whatever trophy.
En je geniet gewoon van de reeks?
Zou het erg vinden moest iemand een game niet meer kopen door een stomme virtuele trophy :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8526
ShAmPi wrote: . . . .

Of je trekt je niets aan van de platinum of whatever trophy.
En je geniet gewoon van de reeks?
Zou het erg vinden moest iemand een game niet meer kopen door een stomme virtuele trophy :D
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. :)

Maar vergelijk het met een heerlijk koel biertje waarbij tot slot een vervelende nasmaak blijft hangen . . .

Ik zie mezelf niet direct als trophy hunter maar als iemand die wel graag iets helemaal afrond. En als ik dan tot op 1 of 2 trophy's van 100% gekomen ben dan wil ik het ook helemaal. (Als het kan!)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8533
paveman wrote:Prachtige platinum voor de 200ste!! Alleen jammer dat het zoveel moeite heeft moeten kosten...
++ kolm die aan andere games dan DQ: Heroes 2 toe mag komen :D
Ja, dat vooral!! Tussendoor ben ik al wel bezig geweest met een puzzelgame, die zal ik waarschijnlijk morgen afronden. En daarna... geen idee! :silly:
Na zo'n platinum als deze weet ik meestal even niet wat spelen :?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8535
+++ game of thrones was zalig. Ben blij dat het terug begonnen is.
+++ ik ben met de manager van mijn eventuele nieuwe job gaan praten. Ze willen de selectieprocedures meteen stopzetten en ik mag er starten.
+++ zeer mooi loon, bedrijfswagen, laptop, gsm, onkostenvergoeding, bonussen,...
--- ik doe mijn andere job nog steeds graag
--- maar daar wordt ik veel te weinig betaald voor wat ik allemaal doe
+++ ik ga bijna zeker op de nieuwe job in gaan. Ik heb nog heel even bedenktijd.
+- luxepositie dat ik echt kan kiezen, maar dat maakt dat elke keuze als een overwinning of verlies aanvoelt.
Image
cron