Re: Je laatste aankoop (geen games)

1608
NTGSruler wrote:Camino nog opzetten nu? ^^ Kameraad vcan mij had vroeger een volledige zwarte met witte velgen. Steuntjes ipv pedalen. Recht stuur. Jammer genoeg gestolen.
ELKE Camino komt van Aalst :D
Is dus dubbele nostalgie voor mij.
En geloof me. Caminos zijn nog steeds heel hard beheerd ;)

Ik had vroeger ook een camino
Met een leovinci onder, steunbaar, recht stuur, gietwielen, pompje, etc...
Da ding reed meer dan 100 km/u!

En dat is nu net het probleem
Iedereen foefelde aan zijn camino en nu vind je bijna geen originals niet meer :D
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1612
gamerke1992 wrote:Aah en hij draait op android one, top! De pure android ervaring :)
Dat vond ik ook wel een belangrijk criterium voor mijn nieuwe gsm. Mijn huidige is de Moto X (2nd Gen), Motorola was toen heel goed qua updates. Hij heeft 2 grote systeemupdates gehad en ik heb sinds januari 2016 dus Android Marshmallow, verder werd hij niet ondersteund. Motorola is ook wel heel goed om het bij een minimalistische Android te houden, dus dat wou ik zo houden. Daarom dat ik eerst de Moto G7 Plus ging kopen, maar net toen kwam de Moto One Vision uit :P
Heel jammer dat Android zo ongelofelijk gefragmenteerd is... Weinig smartphones die maandelijks de beveiligingsupdates krijgen, laat staan nog nieuwe systeemupdates. Zelfs bij de duurdere modellen niet altijd gegarandeerd :|
cron