Re: Fietsentopic

106
Ik heb me gisteren voor het eerst in 15 jaar een nieuwe fiets gekocht. Ik ben gegaan voor de gazelle Grenoble c7+. Normaal zou ik hem deze donderdag thuis kriigen.
Voor mij de eerste keer op een elektrische fiets, wat een verschil. Men oude heb ik ook nog gehouden omdat ik daar iets teveel aan gehecht ben ( leuke tijden mee beleefd :D ).
Hopelijk gaat deze even lang mee als de vorige.
Image

Re: Fietsentopic

108
Inderdaad een mooie fiets :)
Een elektrische gekozen vanwege de afstanden die ermee afgelegd worden of vooral voor het gemak? Soms als ik voorbijgereden wordt door zo'n elektrische fiets, denk ik wel eens "Voor mijn dagelijkse fietstochten zou dat handig zijn", maar ik ben ook te gehecht aan mijn fiets. Hij is nog geen 15 jaar oud, maar het zal niet veel schelen :P

Re: Fietsentopic

109
met0t0 wrote:Inderdaad een mooie fiets :)
Een elektrische gekozen vanwege de afstanden die ermee afgelegd worden of vooral voor het gemak? Soms als ik voorbijgereden wordt door zo'n elektrische fiets, denk ik wel eens "Voor mijn dagelijkse fietstochten zou dat handig zijn", maar ik ben ook te gehecht aan mijn fiets. Hij is nog geen 15 jaar oud, maar het zal niet veel schelen :P
Eigenlijk voor beide redenen. Ik rij elke dag ongeveer 25/30km naar het werk. Die afstand is perfect te doen met een gewone fiets, maar als je door regen en Tegenwind moet kom ik soms halfdood aan op het werk. Ik heb dan ook nog een fysieke job dus lijkt het me beter om een elektrische te nemen.


@ thanks Sora :cool:

Re: Fietsentopic

110
Tipexx wrote:
met0t0 wrote:Inderdaad een mooie fiets :)
Een elektrische gekozen vanwege de afstanden die ermee afgelegd worden of vooral voor het gemak? Soms als ik voorbijgereden wordt door zo'n elektrische fiets, denk ik wel eens "Voor mijn dagelijkse fietstochten zou dat handig zijn", maar ik ben ook te gehecht aan mijn fiets. Hij is nog geen 15 jaar oud, maar het zal niet veel schelen :P
Eigenlijk voor beide redenen. Ik rij elke dag ongeveer 25/30km naar het werk. Die afstand is perfect te doen met een gewone fiets, maar als je door regen en Tegenwind moet kom ik soms halfdood aan op het werk. Ik heb dan ook nog een fysieke job dus lijkt het me beter om een elektrische te nemen.
In die omstandigheden is het zeker wel handig om zo'n fiets te hebben, dat zou ik dan ook snel overwegen ;)

Re: Fietsentopic

114
Tipexx wrote:Ik heb me gisteren voor het eerst in 15 jaar een nieuwe fiets gekocht. Ik ben gegaan voor de gazelle Grenoble c7+. Normaal zou ik hem deze donderdag thuis kriigen.
Voor mij de eerste keer op een elektrische fiets, wat een verschil. Men oude heb ik ook nog gehouden omdat ik daar iets teveel aan gehecht ben ( leuke tijden mee beleefd :D ).
Hopelijk gaat deze even lang mee als de vorige.
Ben ik de enige die benieuwd is naar die 'leuke tijden'? :D #tijdvoornieuwemembervandemaand
Image

Re: Fietsentopic

115
paveman wrote:. . . . .
Ben ik de enige die benieuwd is naar die 'leuke tijden'? :D #tijdvoornieuwemembervandemaand
De mensen die dit regelden laten niet veel meer van zich horen, maar ik kan me herinneren dat jij paveman, je had opgegeven om MvdM te worden als ik mijn verhaaltje had gedaan.
:D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Fietsentopic

116
Lol! We zullen eens kijken als ik binnenkort wat tijd vind om een member van de maand te doen. Ga wel niets beloven. Paveman als eerste dus.

En mooie fiets tipexx. Dat zal een enorm verschil zijn in rijgenot naar het werk!
Image

Re: Fietsentopic

117
paveman wrote:
Tipexx wrote:Ik heb me gisteren voor het eerst in 15 jaar een nieuwe fiets gekocht. Ik ben gegaan voor de gazelle Grenoble c7+. Normaal zou ik hem deze donderdag thuis kriigen.
Voor mij de eerste keer op een elektrische fiets, wat een verschil. Men oude heb ik ook nog gehouden omdat ik daar iets teveel aan gehecht ben ( leuke tijden mee beleefd :D ).
Hopelijk gaat deze even lang mee als de vorige.
Ben ik de enige die benieuwd is naar die 'leuke tijden'? :D #tijdvoornieuwemembervandemaand
Verwacht niets spectaculair. Gewoon dat was de fiets waar ik het meeste voor de eerste keer gedaan heb
Eerste keer werken/uitgaan en zoveel andere dingen.
Ook de eerste keer dronken op men neus mee gegaan dus ik kon hem niet wegdoen :lol:



@ NTGSruler thanks

Re: Fietsentopic

118
Tipexx wrote:Verwacht niets spectaculair. Gewoon dat was de fiets waar ik het meeste voor de eerste keer gedaan heb
Ben ik de enige die dacht dat Tipexx iets anders voor het eerst op die fiets gedaan heeft...? :think: :lol:
@Sora: touché. Wie de bal kaatst...….. zeker?
Image

Re: Fietsentopic

119
Off topic:
@paveman, het is meer dat ik je de kans wil geven je eigen verhaal te doen en nog een van die prachtige medals te verschalken. :saint:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu