Re: Final Fantasy VII Remake

16
paveman wrote:Idd. Belachelijk! Is ook totaal geen game die zich daartoe leent (alhoewel de oorspronkelijke game ook 3 discs had...).
De oorspronkelijke game had 3 discs voor de filmpjes, de game was niet 3 keer zo lang als andere RPG's. Ze moeten de game dus wel ontzettend uitmelken om er meerdere games van te maken. En nu FFXV en FFVII uit meerdere delen gaan bestaan en KH3 ook nog in ontwikkeling is, wordt het nog langer wachten op een nieuwe originele FF.

Re: Final Fantasy VII Remake

17
Ach, SE kennende zullen ze wel een manier bedenken om het nog verder uit te melken...

Een nieuwe originele FF loop ik persoonlijk nog niet zo warm voor. FFXV is afgaande op de demo zwaar kut en ik weet het nog niet zo voor wat betreft de gameplay van de VII Remake. Helaas zullen ze in mijn verwachting hun ooit zo hoge niveau (VII-X) nooit meer benaderen...

Maarreh... wordt XV niet door een compleet ander team ontwikkeld dan de XIII serie (waarvan ik -2 overigens nog best goed vond)? Dan zou het toch nog best kunnen dat er ondertussen ook nog een XVI in ontwikkeling is bij het team achter XIII(-2)?
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

26
Square Enix will split the content across multiple, full-price games. In other words, expect each to be its own, full game release.
Full price episodes :O
It will essentially be a full scale game for each part of the multi-part series. In XIII, each installment told the story from a different angle. It was kind of like approaching an unknown territory in a sense. Whereas with Final Fantasy VII Remake, we already have a preexisting story, so it wouldn’t really make sense if that isn’t encompassed in a multi-part series… So if we’re just looking at each of these parts, one part should be on par with the scale of one Final Fantasy XIII game."
Maar als dit ook klopt dan worden het nog aardig lange games.
Maar even de E3 afwachten
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

27
Jeetje. Het wordt er niet minder verwarrend om.... Het komt er dus op neer dat ze ook aan het verhaal toe gaan voegen....? Of zijmissies, los van de paar die er al in het origineel zaten? Hoe kun je anders VII, die al een stuk korter is dan een XIII game in een aantal delen van zo groot krijgen....?!
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

29
Als je het over 'scale' hebt, dan is dat wat anders dan grootte in de zin van GB's natuurlijk ;). Dus daar ga ik niet van uit.
De wereldmap zal waarschijnlijk dus wel een pak groter zijn. Ik kan me ergens wel voorstellen dat ze de worldmap een pak groter en levendiger zullen maken. Daar zal het eerder mee te maken hebben, verwacht ik.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

30
Ja... dat is jouw idee... Misschien denken ze daar bij Square Enix wel heel anders over! :nerd:

Die vorige reacties waren niet echt bedoeld als serieuze reacties :p
Iets serieuzere reactie volgt hieronder xD

Maar een grotere wereld alleen, daar maak je niet direct meerdere games van vind ik. Je moet ook wat content hebben om het te vullen. Dat moet dan wel iets meer zijn dan alleen wat collectibles en extra beestjes. Ik denk dan vooral aan main quests en side quests. Tegelijk is het een remake en dan vind ik verhaal toevoegen vreemd, zeker als het zoveel verhaal is dat je er meerdere games van kan gaan maken. Is het dan niet gewoon een soort spin-off?
Of maak ik het nu te moeilijk? :|
Image