Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8596
NTGSruler wrote:Beterschap Kolm!

++/-- De moeilijkheid om een elektrische fiets te kiezen als aankoop :nerd:
+- Ik twijfel vanwege de draagbaarheid om een elektrische step te kopen voor in de koffer van mijn bedrijfswagen te leggen als ik bij mijn nieuwe job start. Stel dat ik dan ergens in het centrum van een stad moet zijn, kan ik er buiten parkeren en de step nemen. Die gaat toch 25 per uur en kan 30km doen per oplaadbeurt.
+- Ze zijn al het werk dat ze kunnen nog vlug aan mij aan het geven op mijn huidige job :p Ik was aan redelijk wat zaken aan het werken, waar eigenlijk niemand verstand van heeft.
+++ Ik ga blij zijn als het weekend is. Ik heb 13 dagen aan één stuk moeten werken en ben deze nacht daar nog eens bovenop opgeroepen voor mijn wachtdienst met een spoedgeval.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8598
NTGSruler wrote:Beterschap Kolm!

++/-- De moeilijkheid om een elektrische fiets te kiezen als aankoop :nerd:
Bedankt!

--- Blijkbaar een longontsteking, maar er goed op tijd bij waardoor ik niet benauwd ben ofzo. Ik had er niet een week langer mee moeten rondlopen.
+++ Het gereutel dat ik af en toe had en kon triggeren door volledig uit te 'zuchten' is weg en het hoesten is nog maar zelden
--- Stem is nog altijd slecht
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8603
Tipexx wrote:
NTGSruler wrote:@Tipexx: denk dat de keuze gevallen is op een Cube Hybrid One. Morgen heb ik een proefrit gepland. Dan zien we wel hoe en wat.
Hoe was de proefrit ? Het prachtige fiets wel ;)

+Vandaag 40 km gaan fietsen met men vriendin
+Geen regen gehad
+Duveltje achteraf
-vriendin steendood (bij gebrek aan elektrische fiets )
Misschien soms wat afwisselen? Of een tweede fiets kopen. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8605
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Beterschap Kolm!

++/-- De moeilijkheid om een elektrische fiets te kiezen als aankoop :nerd:
+- Ik twijfel vanwege de draagbaarheid om een elektrische step te kopen voor in de koffer van mijn bedrijfswagen te leggen als ik bij mijn nieuwe job start. Stel dat ik dan ergens in het centrum van een stad moet zijn, kan ik er buiten parkeren en de step nemen. Die gaat toch 25 per uur en kan 30km doen per oplaadbeurt..
Wel gevaarlijke dingetjes, met die man die onlangs overleden is van gewoon te vallen (geen andere betrokkenen). Die wieltjes zijn zo klein dat ze problemen geven bij putjes eh...

+++ Weer eens goed in ons tuintje gewerkt, bij deze staat moesuinbak 2 er, we hebben zo'n slechte grond dat we moestuinbakken hebben gezet, den boel zit vol, vol stenen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8609
+ - Ha, onze worstemans. Ik weet niet waarom maar om de een of andere reden blijf ik het een fascinerend gezicht vinden. Hoewel:
- een man die zo ijdel en nauwgezet zijn baard trimt vertrouw ik voor geen meter,
- en een vrouw die zo geraffineerd haar ogen opmaakt overigens net zo min.

:bomb:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8610
Sora_Lizard wrote:+ - Ha, onze worstemans. Ik weet niet waarom maar om de een of andere reden blijf ik het een fascinerend gezicht vinden. Hoewel:
- een man die zo ijdel en nauwgezet zijn baard trimt vertrouw ik voor geen meter,
- en een vrouw die zo geraffineerd haar ogen opmaakt overigens net zo min.

:bomb:
vergeet hem euh haar gewoon Frans.

Zelfs de gozers van Lordi zagen er beter uit destijds....

Image