Re: PlayStation Plus

1593
Op PS3 was PS+ de moeite voor de gratis games, nu op PS4 zijn die er ook wel, maar dient het ook sterk puur voor online te kunnen gamen. Op PS5 dan PS+ betalen om online te kunnen en PS Now goedkoper maken voor de games?
Dat is een beetje het patroon dat ik erin zie. Al is de PS5 relatief dichtbij, dus om zo plots met de games te stoppen, zou sowieso op veel kwade reacties kunnen rekenen.

1594
Ik zou zeggen schaf dat hele PS+ gedoe af. Gewoon gratis zoals vroeger zonder zogezegde gratis (vaak minder kwalitatieve) games want men betaald sowieso al voor internet en de game op zich.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1596
Mr.Wolf wrote:Het Edith Finch spel lijkt me nog wel wat, maar Overcooked lijkt me niet echt de moeite :p
Kan mss best leuk zijn op de bank met maten, maar trekt mij ook totaal niet...
Edith Finch ook niet echt, maar voor die 2-3 uurtjes valt het altijd eens te proberen. Feit is dat het wellicht een goede game is, maar een beetje magertjes voor +. Mijn backlog is Sony dan wel weer dankbaar deze maand.... :D
Image

1597
paveman wrote:
Mr.Wolf wrote:Het Edith Finch spel lijkt me nog wel wat, maar Overcooked lijkt me niet echt de moeite :p
Kan mss best leuk zijn op de bank met maten, maar trekt mij ook totaal niet...
Edith Finch ook niet echt, maar voor die 2-3 uurtjes valt het altijd eens te proberen. Feit is dat het wellicht een goede game is, maar een beetje magertjes voor +. Mijn backlog is Sony dan wel weer dankbaar deze maand.... :D
Moest Edith finch bij een grote triple A game zitten zouk et nie erg gevonden hebben

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1601
Jep... dat klopt. Maar uiteindelijk zijn het nu eigenlijk 3 games waarvan 2 toch redelijk groot. Eigenlijk zijn het wel maar remasters/remakes, maar in vergelijking met vorige maand is het al een hele stap vooruit! :p
Image

1602
Iemand die mij eventjes uitlegt wat Borderlands the handsome Collection inhoudt? Ben niet goed mee wat het nu juist is. Verzameling van alle Borderlands games? Over wat gaan die games? Eventueel link naar een trophyguide? Ben benieuwd!
Image

1604
Haha, ik wist gewoon dat jij meer wilde weten :p

Maar de collection bevat enkel Borderlands 2 en Borderlands: The Pre-sequel + alle DLC voor deze games. Dus Borderlands 1 zit er niet in.
Savefiles van de PS3 zouden ook te gebruiken zijn op de PS4, maar de details daarvan weet ik niet precies.
Image