Hier heb ik heel lang naar uitgekeken, eindelijk wat gameplaybeelden!
Onmiskenbaar waar de basis voor de gameplay van komt, die manier van lopen...
Het zal nog afwachten zijn hoe speciaal het echt wordt, maar het ziet er toch al goed uit. Stealth gameplay, die verschillende dimensies (?), het grote mysterie, enz. Dit is de game waar ik toch het meest benieuwd naar blijf.
Re: Death Stranding
17Hier zijn toch nog veel mensen sceptisch over. Benieuwd als de game een succes wordt.
18Terecht ook wel dat mensen er sceptisch over zijn, het ziet er ook bijzonder absurd uitNTGSruler wrote:Hier zijn toch nog veel mensen sceptisch over. Benieuwd als de game een succes wordt.
Misschien is het omdat ik zo'n grote Metal Gear Solid-fan ben dat ik het volste vertrouwen heb in de hersenspinsels van Hideo Kojima
19nooit gespeeld maar dit wordt iets totaal andersmet0t0 wrote:Terecht ook wel dat mensen er sceptisch over zijn, het ziet er ook bijzonder absurd uitNTGSruler wrote:Hier zijn toch nog veel mensen sceptisch over. Benieuwd als de game een succes wordt.
Misschien is het omdat ik zo'n grote Metal Gear Solid-fan ben dat ik het volste vertrouwen heb in de hersenspinsels van Hideo Kojima
21Inderdaad indrukwekkend
We weten er nog altijd niet zo heel veel extra mee, maar nu ben ik nog meer benieuwd. Hoe ge beweegt is precies Metal Gear Solid, de rest is vooral even absurd als het verhaal van Metal Gear Solid.
Ik ben benieuwd of de HUD ook in de finale versie van de game afwezig zal zijn, het geeft wel een speciaal effect
We weten er nog altijd niet zo heel veel extra mee, maar nu ben ik nog meer benieuwd. Hoe ge beweegt is precies Metal Gear Solid, de rest is vooral even absurd als het verhaal van Metal Gear Solid.
Ik ben benieuwd of de HUD ook in de finale versie van de game afwezig zal zijn, het geeft wel een speciaal effect
22Mss kun je de hud aanpassen in de game zoals de laatste God of warmet0t0 wrote:Inderdaad indrukwekkend
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
23HUD aanpassen vind ik goed, zoals in Horizon Zero Dawn ook dat ge hem op 'dynamisch' kunt zetten en dan geen te vol scherm hebt. Helemaal afwezig zou in ieder geval speciaal zijn
25Ja en uit dat gameplay filmpje kan je ook bijna niks afleiden.Gamefreak wrote:mysterieuze game....
26Op de een of andere gekke manier krijg ik er minder zin in, hoe meer ik ervan zie
27Tloopt nie weg als je niet op release speelt e.Mr.Wolf wrote:Op de een of andere gekke manier krijg ik er minder zin in, hoe meer ik ervan zie
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
28De gameplay die al getoond is, zorgt er net voor dat het nog steeds even mysterieus blijft, vind ik. Ik ga hem zeker niet op de release kopen, toch geen tijd voor, maar 't is zeker een ervaring die ik wil beleven
29Death Stranding is gold gegaan!
En eigenlijk weet ik nog altijd niks van de game... wat ik al gezien heb zegt nog altijd niks
Facebook post van PS UK die gold aankondiging doet:
https://www.facebook.com/playstationacc ... 3330687932
En eigenlijk weet ik nog altijd niks van de game... wat ik al gezien heb zegt nog altijd niks
Facebook post van PS UK die gold aankondiging doet:
https://www.facebook.com/playstationacc ... 3330687932
Death Stranding
30Lekker quirky gameplay, ik zie wel gelijkenissen met wat ik van MGS4 heb gespeeld.
Metal Gear heb ik nooit lekker in kunnen stappen omdat het verhaal al veel te ver doorontwikkeld was, de gameplay vond il wel lekker. Dit spreekt daardoor meer aan.
Filmpje van Hideo’s twitter:
https://twitter.com/kojima_hideo/status ... 65280?s=21
Sent from my iPhone using Tapatalk
Metal Gear heb ik nooit lekker in kunnen stappen omdat het verhaal al veel te ver doorontwikkeld was, de gameplay vond il wel lekker. Dit spreekt daardoor meer aan.
Filmpje van Hideo’s twitter:
https://twitter.com/kojima_hideo/status ... 65280?s=21
Sent from my iPhone using Tapatalk