Care to expand on that here...?Tipexx wrote:Een nieuw stalen ros. @ Shamir de overstap van paard en kar is begonnen.
viewtopic.php?f=7&t=410 of
viewtopic.php?f=7&t=234
Care to expand on that here...?Tipexx wrote:Een nieuw stalen ros. @ Shamir de overstap van paard en kar is begonnen.
ELKE Camino komt van AalstNTGSruler wrote:Camino nog opzetten nu? Kameraad vcan mij had vroeger een volledige zwarte met witte velgen. Steuntjes ipv pedalen. Recht stuur. Jammer genoeg gestolen.
Aah en hij draait op android one, top! De pure android ervaringmet0t0 wrote:Motorola One Vision
Nog niet in gebruik genomen, nu eventjes geen tijd om alles deftig in te stellen
Valt wel een stuk groter uit dan ik gedacht had, maar dat zal ook wel wennen
Dat vond ik ook wel een belangrijk criterium voor mijn nieuwe gsm. Mijn huidige is de Moto X (2nd Gen), Motorola was toen heel goed qua updates. Hij heeft 2 grote systeemupdates gehad en ik heb sinds januari 2016 dus Android Marshmallow, verder werd hij niet ondersteund. Motorola is ook wel heel goed om het bij een minimalistische Android te houden, dus dat wou ik zo houden. Daarom dat ik eerst de Moto G7 Plus ging kopen, maar net toen kwam de Moto One Vision uitgamerke1992 wrote:Aah en hij draait op android one, top! De pure android ervaring
ziet er euh speciaal uitmet0t0 wrote:Motorola One Vision
Nog niet in gebruik genomen, nu eventjes geen tijd om alles deftig in te stellen
Valt wel een stuk groter uit dan ik gedacht had, maar dat zal ook wel wennen
Ja zeker (late reactie )Gamefreak wrote:heeft die gozer Saul een eigen reeks ???