Re: Rocket League

452
NTGSruler wrote:Completion is ondertussen een deel van mijn hobby geworden. De gratis content is mooi meegenomen. Alleen was ik de game al lang geleden beu gespeeld. Toch ga ik hem weer installeren en proberen de gratis (want dat is het ook) trophies terug te behalen. Mss zelfs met wat hulp van de leden hier ;)
Snap ik, maar op den duur begint al de tijd dat ge games tegen uw zin zit te spelen wel serieus op te tellen.

Re: Rocket League

455
Ik wil je hier best wel mee helpen. Het is alleen wel een héle tijd geleden dat ik het gespeeld heb (heb de andere DLC ook nog niet eens op 100%) en ben er niet zo heel erg goed in... ;)
Als een ander je wel wil helpen: ook goed. Ik heb 100% in deze game al lange tijd geleden opgegeven... ;)
Image

Re: Rocket League

456
Ik was ze ook al aant bekijken. Blijkbaar zou je ook een 2 vs 2 kunnen doen met 2 personen die elk 2 controllers (en dus accounts) hebben. Enige wat beetje lastig is, is om in dezelfde game te komen. Misschien volgend weekend ofzo? Kijken wanneer ik ook met fsterchele voor fc5 DLC ga :)
Image

Re: Rocket League

459
Kolm wrote:Ik was ze ook al aant bekijken. Blijkbaar zou je ook een 2 vs 2 kunnen doen met 2 personen die elk 2 controllers (en dus accounts) hebben. Enige wat beetje lastig is, is om in dezelfde game te komen. Misschien volgend weekend ofzo? Kijken wanneer ik ook met fsterchele voor fc5 DLC ga :)
Ik las dat het makkelijkste was 1vs1 voor de MVP trophy omdat als je wint die automatisch krijgt... Al een moet het wel in een online Club tournament zijn dacht ik.

Best veel interesse, leuk.

@Paveman mij is het ook al een jaar geleden weer ondertussen. Als je de Trade trophies wilt kun je best dat doen met Marty als hij wil. Dan moest je ook wat online wedstrijden ofzo spelen maar das enkel grinden...

Ik maak iets op hier, dan hebben we wat overzicht. viewforum.php?f=13
Image

Re: Rocket League

462
Crossplay is live:
With special thanks to all of our friends and colleagues at PlayStation, we are thrilled to announce that starting RIGHT NOW, Rocket League has entered the PlayStation Cross-Play Beta program! Players on PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, and Steam PC can now randomly matchmake with or against each other in all Online match types (i.e. Casual, Competitive, and Extra Modes).
PSBlog
Image

Re: Rocket League

465
NTGSruler wrote:Dat meen je niet? Weer nieuwe DLC trophies voor Rocket League? Urghh. Of enkel nieuwe voertuigen?
Ik denk eerlijk gezegt geen nieuwe trophies aangezien dit een limited time mode is, maar je weet maar nooit
Vind wel jammer dat ze de lootboxes hebben verbannen in nederland
Rare is je kan nog wel gewoon Keys kopen maar je kan de lootboxes niet openen
Image