Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8613
+++ Vandaag komen ze (eindelijk) de zonwering plaatsen
--- Of dat dacht ik toch
--- Speciaal mijn laatste vrije dag op vandaag kunnen regelen en vroeg voor opgestaan, omdat ze hier om 8 uur gingen zijn
--- Nog niemand gezien en als ik bel zijn ze alleen maar verbaasd
---Verloren dag, want ik kan niets doen omdat ik heel de tijd moet wachten op die mensen
--- Altijd als ik iets regel met firma's loopt er wel iets mis. En dat terwijl ik altijd zorg dat ik bij firma's ga met goede reputatie.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8615
gamerke1992 wrote:+++ Vandaag komen ze (eindelijk) de zonwering plaatsen
--- Of dat dacht ik toch
--- Speciaal mijn laatste vrije dag op vandaag kunnen regelen en vroeg voor opgestaan, omdat ze hier om 8 uur gingen zijn
--- Nog niemand gezien en als ik bel zijn ze alleen maar verbaasd
---Verloren dag, want ik kan niets doen omdat ik heel de tijd moet wachten op die mensen
--- Altijd als ik iets regel met firma's loopt er wel iets mis. En dat terwijl ik altijd zorg dat ik bij firma's ga met goede reputatie.
dat heb je wel meer met zo firma's helaas...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8619
fsterchele23 wrote:--- niks lukt meer in gamen. Kom er slecht van
Bepaalde moeilijke game gestart?

----- Woensdag mijn voet gebroken...
----- Daardoor dit jaar niet naar Graspop kunnen :(
--- Echt vervelend om zo de hele tijd met mijn voet omhoog te liggen en iedere houding doet nu nog vaak pijn, door de zwelling en drukkende gips :|
+ Toch nog eens wat tijd om te gamen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8621
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:--- niks lukt meer in gamen. Kom er slecht van
Bepaalde moeilijke game gestart?

----- Woensdag mijn voet gebroken...
----- Daardoor dit jaar niet naar Graspop kunnen :(
--- Echt vervelend om zo de hele tijd met mijn voet omhoog te liggen en iedere houding doet nu nog vaak pijn, door de zwelling en drukkende gips :|
+ Toch nog eens wat tijd om te gamen
Sterkte en veel beterschap metoto.

Met niks bedoel ik letterlijk niks. In fifa constant verliezen en ac ga ik constant dood omdak me nie genoeg kan focussen door vermoeidheid en ik kom er onnozel van.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8623
Sora_Lizard wrote:?? Hoe breek je nou je voet?
+++ Sterkte en beterschap. WOLF zorgt wel voor je. ;)
WOLF zorgt zeker goed voor mij, gelukkig! :)

En hoe breekt ge uw voet? Vallen met de fiets, jammer genoeg. Achterwiel uitgegleden op een glad stuk, voorwiel in de tramrail geraakt en dan vol op mijn voet gevallen :|
Echt stom, want ik ben wel al vaker uitgegleden op gladde stukken, met alleen wat schaafwonden als gevolg. Deze keer voelde ik mij bijzonder goed na mijn val en dacht ik dat het meeviel, tot ik op mijn voet wou steunen :dizzy: