Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1232
Strike Suit Zero 7/10

Vandaag Strike Suit Zero op de PS4 uitgespeeld. Had de game al enkele jaren gelden op de PC gespeeld. Op de PS4 is ervaring wel wat anders. Laat ik beginnen met de controls. Deze zijn bagger tot en met. Ben erg lang bezig geweest om de juiste instelling te vinden, en zelfs die was niet ideaal. Op een of andere manier is het de makers niet gelukt om een goede controle schema op te stellen. Enfin, op den duur wennen de controls, maar het blijft niet geweldig. De game zelf is erg leuk om te spelen. De game draait om het gegeven dat de Aarde in conflict is gekomen met haar Koloniën. De strijd gaat om een buitenaards object die bijzonder krachtig is. Je volgt het verhaal van een piloot van Aarde die eerder was geschorst en plots de strike suit in bezit krijgt. Dit wapen zorgt ervoor dat je schip tijdens de strijd kan omvormen naar een, omdat een beter woord bij niet te binnen schiet, een robot. Je krijgt dan toegang tot andere wapens waarmee je schepen in de game te lijf kan gaan. Je neemt het op tegen de schepen van de Koloniën. De gevechten zijn intens en variëren behoorlijk. Het ene moment neem je het op tegen kleine fighters, maar dan neem je het op tegen meerdere grote cruisers. Het schakelen in deze gevechten vergt enige inspanning, maar is wel erg leuk. Je zult vaak dood gaan vanwege de intensiteit van de gevechten. Is ook helemaal niet erg, je bent binnen no-time weer in het gevecht. De missies zelf zijn kort, meestal 30 minuten of minder. Met 10 missies ben je binnen 5 a 6 uur wel klaar met game. Toch is de game aangenaam genoeg om een keer proberen. Je moet wel voor lief nemen dat de controls verre van ideaal zijn.
Image

1233
Titanfall 2 7/10

Titanfall 2 recentelijk uitgespeeld. Vond de game opzich wel leuk, maar niet zo denderend als zoveel mensen deden voorkomen. De gameplay is strak en het spelen in een titan is leuk, maar het verhaal vond ik matig. Kon mij op een of andere manier niet helemaal vinden in de game, al was deze echt niet slecht. Wellicht gewoon niet mijn smaak.
Image

1237
Horzion Zero Dawn: The Frozen Wilds (DLC) 9/10

Heb gisteren The Frozen Wilds DLC uitgespeeld en was aangenaam verrast. Het verhaal was supertof en de zijmissies waren qua kwaliteit beter dan in de maingame. Ook de gevechten waren veel intenser waarbij ik echt moeite had met bepaalde machines. De nieuwe machines geven je echt een uitdaging. Ook de nieuwe wapens verdienen een dikke pluim. Die zitten zeer goed in elkaar en hebben ook echt nut in de gevechten in deze uitbreiding. Ook grafisch ziet deze uitbreiding er zeer gelikt uit. Vooral de sneeuw was zeer gedegen uitgewerkt. Qua speeltijd was ik ongeveer 15 uur kwijt, wat gewoonweg een mooie speelronde is. Een aanrader voor iedereen die ook van het origineel heeft genoten.

Nu moet ik gaan bedenken wat ik ga spelen want Far Cry Primal zie ik niet zo zitten.
Image

1238
billie91 wrote:Horzion Zero Dawn: The Frozen Wilds (DLC) 9/10

Heb gisteren The Frozen Wilds DLC uitgespeeld en was aangenaam verrast. Het verhaal was supertof en de zijmissies waren qua kwaliteit beter dan in de maingame. Ook de gevechten waren veel intenser waarbij ik echt moeite had met bepaalde machines. De nieuwe machines geven je echt een uitdaging. Ook de nieuwe wapens verdienen een dikke pluim. Die zitten zeer goed in elkaar en hebben ook echt nut in de gevechten in deze uitbreiding. Ook grafisch ziet deze uitbreiding er zeer gelikt uit. Vooral de sneeuw was zeer gedegen uitgewerkt. Qua speeltijd was ik ongeveer 15 uur kwijt, wat gewoonweg een mooie speelronde is. Een aanrader voor iedereen die ook van het origineel heeft genoten.
Klinkt goed :cool:
Ik ben nu nog met de hoofdgame bezig en wacht nog even tot daarna om aan de DLC te beginnen. Ik had al gehoord dat de machines veel sterker zijn en nu ben ik nog maar level 38, dus nog ietsje te gevaarlijk waarschijnlijk :P

1239
Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Heel leuk om deze nog eens opnieuw te spelen, mooie remaster ook :)
Ik had niet gedacht dat ik alles nog zo goed wist zijn na 10 jaar, maar het is vlot gegaan om direct op Veteran uit te spelen.
Echt de moeite, toen het verhaal in CoD nog iets voorstelde. En de gameplay is na al die jaren nog even vlot.

9/10

1243
met0t0 wrote:Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Heel leuk om deze nog eens opnieuw te spelen, mooie remaster ook :)
Ik had niet gedacht dat ik alles nog zo goed wist zijn na 10 jaar, maar het is vlot gegaan om direct op Veteran uit te spelen.
Echt de moeite, toen het verhaal in CoD nog iets voorstelde. En de gameplay is na al die jaren nog even vlot.

9/10
Ben echt benieuwd naar de nieuwe Modern Warfare. Heb nog niet gepreorderd maar ik kan eerlijk gezegd echt niet meer wachten. Ik wacht nog eventjes multiplayer footage en details af maar denk dat ik deze zo goed als zeker in huis haal. Al verschillende interviews gezien waarin er echt de nadruk gelegd wordt op het emotionele tijdens de campaign. Ook Spec Ops met de terugkomst van de Juggernauts lijkt veelbelovend.
Toevallig de ingame screenshot van de sniper in multiplayer gezien?

Yep i'm totally hyped :jip:
Image

1244
Mirror's Edge Catalyst

Over het verhaal valt weinig te zeggen. Raar dat ze een reboot gedaan hebben nadat er maar één game voor gekomen was, maar goed... Het verhaal is iets of wat de moeite, al draait het vooral om de gameplay. Het brengt u op plaatsen waar ge anders niet komt, dus da's goed.
De gameplay is nog altijd even goed als in de eerste game, gelukkig maar! Die heb ik enorm veel gespeeld en deze game voelde direct goed. De open wereld voelde in het begin nogal raar, omdat het de snelheid uit de game haalt. Toch in zekere zin, er zijn veel meer opties om van A naar B te gaan.
De time trials zijn weer het beste om alles uit de game te halen. Opvallend veel makkelijker dan de eerste game ook (waar ge ook de missies moest speedrunnen).
Grafisch stelt het niet veel voor en da's wel jammer want de stad kon op zich indrukwekkend zijn.

Ik ga nu rustig verder voor de platinum, na het uitspelen van de game wordt het toch pas echt leuk :P

7,5/10

1245
Horizon Zero Dawn

Ik had hem al op de release gekocht, maar er nog niet aan toegekomen.
Wat ben ik blij dat ik het nu wel gedaan heb! Dit is makkelijk een van mijn favoriete games geworden, naast LittleBigPlanet en Metal Gear Solid! :O

De gameplay is zeer vlot, de open wereld prachtig vormgegeven (om nog maar van de graphics te zwijgen!), er is genoeg te doen en het verhaal heeft voldoende diepgang. Het is ook verfrissend om een totaal nieuwe reeks te krijgen die direct zo goed is.

9,5/10