Re: Beat that Backlog! (2019)

213
fsterchele23 wrote:Sniper ghost warrior 3 uitgespeeld +1 geen platinum omdat 1 trophy heeft besloten om niet te poppen....
Battlefield V gekocht - 1

Fsterchele23 gekocht - 41 uitgespeeld +23 => - 18
Balen!! Heb je niet nog een oude cloudsave van voor het halen van het laatste wapen....?
En heb je al gezocht op de trophy of er bekende glitches zijn? Ik heb wel vaker gehad dat ik dacht dat er een trophy glitch was, waarna na wat onderzoek bleek dat de trophy beschrijving niet duidelijk genoeg was en er toch nog wat meer nodig was dan ik had verwacht.
Image

215
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:Sniper ghost warrior 3 uitgespeeld +1 geen platinum omdat 1 trophy heeft besloten om niet te poppen....
Battlefield V gekocht - 1

Fsterchele23 gekocht - 41 uitgespeeld +23 => - 18
Balen!! Heb je niet nog een oude cloudsave van voor het halen van het laatste wapen....?
En heb je al gezocht op de trophy of er bekende glitches zijn? Ik heb wel vaker gehad dat ik dacht dat er een trophy glitch was, waarna na wat onderzoek bleek dat de trophy beschrijving niet duidelijk genoeg was en er toch nog wat meer nodig was dan ik had verwacht.
Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd voor behalen van laatste wapen en heb zelf expres nog eens met elk wapen een ventje gaan vermoorden. Enigste oplossing die nog overschiet is herinstalleren en opnieuw beginnen. Ik heb nog problemen gehad me trophy voor sidearms ook maar die popte dan als ik terug in hoofdmenu zat voor 1 of andere bizarre reden.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

221
Ah, screw rarity, fun FTW!! :)
Alhoewel mijn rarity niet slecht is, zegt het mij niet zoveel, of net zoals trophies in het algemeen: het plezier hebben in het gamen moet voorop staan. Betekent dat een slechte rarity, completion of andere score? So be it. Trophies zijn een leuke toevoeging waar ik zo nu en dan veel plezier uit haal, maar ook niet meer dan dat.

Ik zal me eens in Lightwood games verdiepen :D
(al denk ik niet dat t écht mijn ding is)
Image

222
Nog een kleine tip: Als er een nieuwe game uitkomt, dan is die meestal 1-2 maanden later in de sale voor -50%. De eerste 2-3 games had ik op release gekocht om ze een maand later in de sale te zien. Daarna ben ik ze maar aan mijn wishlist beginnen toevoegen tot ze in sale waren. Ze komen namelijk wel erg snel na release is sale en dat vind ik dan toch beetje zonde. Nu staan er dus weer een deel in de sale :D
Image

224
NTGSruler wrote:Kolm: zie ik goed op je trophycard dat je een WRC game bezig bent?
Gisteren inderdaad de online trophy in Sebastien Loeb Rally EVO gehaald met dank aan fsterchele. Geen echte WRC game, maar heeft er wel mee te maken. Game staat in sale voor 4.99 euro en zou niet al te moeilijk zijn. Ik vind een racegame wel is leuk, maar het moet niet te lastig zijn :lol:
Image