Re: PlayStation Plus

1638
NTGSruler wrote:Ik vind persoonlijk PES wel mooi! In het verleden die games regelmatig gespeeld. Alleen eerlijk is eerlijk... De platinum is denk ik niet makkelijk? Online dan vooral?

Ik kijk hiervoor naar Paveman ;)
Makkelijkste platinum voor PES ooit.
Hoe slecht je skills eventueel ook zijn: je zal snel genoeg eens een potje online winnen, want je komt altijd wel iemand tegen wiens speelstijl je wel ligt, of tegen wie je een overwinning kunt stelen. Die online trophies zijn het probleem niet. Net als x aantal overwinningen op Superstar (ik geloof dat de hoogste moeilijkheid is, kan me in de naam vergissen): alhoewel dat een moeilijkheidsgraad is die later is toegevoegd boven de bestaande moeilijkheidsgraden maakt het niet uit in welke gamemode je dit doet, met welke tegenstanders (Real Madrid tegen FC Bal op het Dak 7 is alsnog meer dan prima te doen) en je hoeft niet meerdere malen achter elkaar aan te winnen. Ten opzichte van afgelopen jaren echt een eitje. Ter vergelijking: 2018 was binnen MyClub 2x achtereen winnen op hoogste moeilijkheidsgraad, waarvoor je daarvoor alle moeilijkheidsgraden moet doorlopen (minimaal 6 wedstrijden per moeilijkheidsgraad van een van de lagere, steeds tegen sterkere tegenstanders), de jaren daarvoor was het binnen MyClub 6x achtereen winnen op de toen nog hoogste moeilijkheidsgraad, ook hier tegen steeds sterkere tegenstanders (uiteindelijk tegen een team vol Messi's, zeg maar).
Vrienden van me die nog nooit een PES platinum hebben gehaald (en sowieso liever niet teveel moeite voor een platinum doen, of eerder een beetje ShAm… eh anti zijn :P :lol: ) hebben m ook zonder al teveel moeite gehaald.

Het is alleen vooral jammer dat het in mijn beleving een van de mindere PES games is van de afgelopen jaren. Al komt dat vooral door weinig ontwikkeling op voorgaande jaren, dus voor iemand die na jaren eens terugkeert zal het denk ik wel de moeite zijn.
Image

1639
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Geen co op trophies dat we kunnen doen Fsterchele? ;)
Er zitten er ook zo een paar tusseb. Voor te helpen wil ik wel aan de game beginnen natuurlijk :-)
En anders kan ik altijd wel met de co op trophies helpen. Dit kan nog wel eens heel wat extra potjes kosten als je het met randoms doet. Ik heb best veel vrienden die dit nu nog dagelijks samen spelen, dus voor mij kwam dit na verloop van tijd automatisch wel door regelmatig even met hun mee te spelen.
Image

1641
NTGSruler wrote:Waw! Weer mooie uitleg! PES 2019 ga ik Platinum halen. Nog eens zin in een voetbalgame.

En die co op dan wil ik gerust met beide doen hoor. Paveman en Fsterchele.
Alvast succes ik waag me er niet aan zegt me niks
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1644
Kga dan helpen daan me pes e xd ik blijf twijfelen en dan ik het maar beter gewoon doen xd vlug even wat matchen spelen op fifa om te zien als ik door groepsfase graak van Champions league en dan pes. Ke zien wat het inhoudt.

Ik ben wel pes totaal nie gewend en zal de eventuele expertise van paveman toch nog van pas komen Ale als hij dat wilt natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1649
paveman wrote:Ik zag t nu net inderdaad. Wellicht balen voor een enkeling (Ruler, sterche misschien), maar voor velen een hele verbetering lijkt me. Ik ben er in ieder geval zeker blij mee!
Ik ga het niet echt missen. Khin nog alsan menne fifa :-P
Detroit is nu eens een ps+ zoals het hoort ook. Ma ze konden em eigenlik evengoed erbovenop gegeven hebben ipv wisselen met pes want sowieso al niet zo een vette geweest laatste tijd.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1650
Detroit?!! Menens? Topgame die ik (helaas) nog redelijk recent heb gekocht op Bol voor €19 met de Bulk. Moet hem nog wel spelen. Dat is snel dat die een PS+ krijgt aangezien die retail nog voor €60 op verschillende plaatsen staat. Zot! Denk dat Sony paar klachten heeft gehad ivm het baggere aanbod ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image