Re: PlayStation Plus
1651Blijkbaar is Detroit Become Human een topgame. Ik vind het persoonlijk wel wat balen dat het PES zal vervangen. Hadden ze beter die Horizon crap vervangen.
Moderator: Leaderboard Group
Blijkbaar is het dan ook nog eens de luxe versie van Detroit Human met Heavy Rain?Marty wrote:Horizon is wel grappig en was ook de enige game die ik niet had
Wat is het verschil met de normale versie?NTGSruler wrote:Blijkbaar is het dan ook nog eens de luxe versie van Detroit Human met Heavy Rain?Marty wrote:Horizon is wel grappig en was ook de enige game die ik niet had
spelen Roy, nu meteen !!RoyVdW wrote:Detroit?!! Menens? Topgame die ik (helaas) nog redelijk recent heb gekocht op Bol voor €19 met de Bulk. Moet hem nog wel spelen. Dat is snel dat die een PS+ krijgt aangezien die retail nog voor €60 op verschillende plaatsen staat. Zot! Denk dat Sony paar klachten heeft gehad ivm het baggere aanbod ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Dat dacht ik ook. Staat in mijn bibliotheek op PS4.Marty wrote:Ja klopt Heavy Rain zit er ook bij, maar die heeft toch al in de plus gezeten?
Ik was er ook net voor aan 't kijken tussen de solden, goed dat het nu niet meer nodig isgamerke1992 wrote:Ik wou Detroit nog kopen. Zalig!!
MeNTGSruler wrote:Snipper Elite 4 vind ik wel zalig. Alleen eventjes iemand vinden voor de online portie dan.
Return to “PlayStation Network Gaming”