Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8732
NTGSruler wrote:----- Hier gaan we weer. 1 van de journal entries is blijkbaar geglitched in Uncharted 4. Op Chapter 17 sta ik dus nu met 1/2 journal entry gevonden terwijl ik via Chapter select ze alletwee al heb gevonden. Trophy wil niet unlocken. Al de rest van de treasures trophies reeds behaald. Zucht :meh:

Edit: En de moment dat je klaagt, unlockt de trophy. Moest blijkbaar nog wat verder doorspelen. Even pauze nu!
Je hebt meer geluk dan mij :-P ale bij mij lukte da nie op sniper xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8734
NTGSruler wrote:Sorry Sterchele..

++++ Deze namiddag TV met kaartje gekocht van Telenet. Via de Ci+ module van mijn Samsung smart tv en mijn bestaande internetabonnement kan ik op een 2e tv (Mijn staat boven) ook digitaal tv kijken. Zėėr tevreden! Alleen opnemen en timeshift zijn niet beschikbaar. Voor mij persoonlijk geen probleem.
Moet u nie verexcuseren zenne. Gauw gak dan eens kijken vo een 2de poging :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8742
fsterchele23 wrote:+++++ in november naar amon amarth + arch enemy woohoo!!!!
Dat wordt inderdaad de moeite :D

+ Niet meer in een gesloten gips, maar in zo'n 'opblaasvoet', ter ondersteuning zodat ik terug wat kan steunen/stappen
--- Wel nog een maand daarmee moeten rondlopen
+ Ik kan mijn voet nu wel laten luchten tijdens de warmte
----- De warmte :dizzy: Het is hier nu al 28 graden binnen en dan moeten de warmste dagen nog komen... :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8744
Sora_Lizard wrote:?? Je hebt jouw airco toch wel mee verhuisd? :O
Het grootste nadeel van ons appartement is het verouderde elektriciteitsnet... De stopcontacten zijn wel vernieuwd en veilig, maar niet allemaal geaard. Op de plaatsen waar de mobiele airco zou helpen, kunnen we hem niet aansluiten. Dan valt de stroom in heel het appartement uit...
Voor wasmachine en droogkast konden er makkelijk circuits bijgelegd worden voor dergelijke grote verbruikers, maar om achteraan bij de slaapkamer hetzelfde te doen, zou de muur uitgebroken moeten worden :|
Super vervelend, dus moeten we het stellen met een gewone ventilator :(

We zullen dus maar veel sparen om zelf een huis te kunnen kopen dat wel naar wens aan te passen is :P

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8745
fsterchele23 wrote:+++++ in november naar amon amarth + arch enemy woohoo!!!!
++ collectables in kh3 gaan goed vooruit
+ the sinking city begin is nog tof :)
+ ajax geklopt op fifa met brugge in halve finale EL :p sry paveman xd
++ eerste match van hazard bij real madrid was goed. dat gaat met jovic beter gaan dan met benzema maar die alles maar bleef missen...
Noooooooooooooooooooooooooooo!! :lol:
Maar ff serieus: wat deed Ajax in de EL?!?! :lol:

Ik hoop idd maar voor je dat Jovic geen one day fly is. Met Hazard kan het niet mis gaan zou je zeggen, ik heb ook grote verwachting van Jovic, maar het blijft de vraag of hij kan aanhaken bij het (wederom) hogere niveau.

Succes nog met KH3 btw!
Image
cron