Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2000
NTGSruler wrote:Als het dan toch dezelfde prijs is! Waar heb je die dan gekocht? Ga eens kijken welke speciallekes kwestie controllers er allemaal zijn.
Op bol.com staan de gewone zwarte DS4's aan €59,99. Deze van Gran Turismo stond aan €54,99 en blijkbaar nog steeds. Normaal zou ik gewacht hebben op een kortingsactie, soms zie ik er staan voor €40, maar dan niet op bol.com. Ik had gewoon echt een nieuwe nodig :P

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2002
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Als het dan toch dezelfde prijs is! Waar heb je die dan gekocht? Ga eens kijken welke speciallekes kwestie controllers er allemaal zijn.
Op bol.com staan de gewone zwarte DS4's aan €59,99. Deze van Gran Turismo stond aan €54,99 en blijkbaar nog steeds. Normaal zou ik gewacht hebben op een kortingsactie, soms zie ik er staan voor €40, maar dan niet op bol.com. Ik had gewoon echt een nieuwe nodig :P
Als je Select hebt is ie op het moment €49,99
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2009
Image


Image


Image


Image


Image


Image


Allen voor PS4 in een totaalpakket voor €50 inc. verzending. Hopelijk ontvang ik ze ook in goede staat.
R&C en COD heb ik al, maar ga die opnieuw direct doorverkopen.
Van Far Cry en Horizon zat er enkel de art bij van de limited editions. Kan ik eventueel ook nog verkopen, mss heeft iemand hier interesse.

Benieuwd of die SotC iets voor mij is? Heb dit pakket aanvankelijk enkel gekocht voor de bovenste, maar deze deal kon ik niet laten liggen vermoed ik.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2010
RoyVdW wrote:Benieuwd of die SotC iets voor mij is? Heb dit pakket aanvankelijk enkel gekocht voor de bovenste, maar deze deal kon ik niet laten liggen vermoed ik.
Shadow of the Colossus vind ik nog altijd één van de meest memorabele games die ik gespeeld heb, zowel op PS2 als de herwerkte versie op PS3. Dus vond ik het ook leuk dat ze hem voor PS4 opnieuw herwerkt hebben, zodat meer mensen de game kunnen ontdekken :)
Wat ik wel vermoed, is dat de game ondertussen veel minder indrukwekkend is dan toen op PS2, of zelfs op PS3. Ondertussen zijn er wel al gekkere games gemaakt met nog grotere vijanden enz.
Ik kan alleen zeggen: zeker proberen, het is een unieke ervaring! :cool:
cron