Re: Guess the Game

984
Kolm wrote:
paveman wrote:Klopt... had je die PSPlus game dan toch maar gespeeld he ;) :P
Haal jij eerst maar even de platinum ervan :p

Je hebt maar 4 trophies tot nu toe ;(
Hahaha! Thnx kolm!
Wat ik me kan herinneren vond ik het gewoon niet leuk genoeg, dus ja, dan houd ik op bij 4 trophies ;)
Misschien dat ik het nog een kans moet geven...?
Image

Re: Guess the Game

985
NTGSruler wrote:Battlefield game?
Ah, die ken ik wel! Maar die is het niet :q:
paveman wrote:
Kolm wrote:Haal jij eerst maar even de platinum ervan :p

Je hebt maar 4 trophies tot nu toe ;(
Hahaha! Thnx kolm!
Wat ik me kan herinneren vond ik het gewoon niet leuk genoeg, dus ja, dan houd ik op bij 4 trophies ;)
Misschien dat ik het nog een kans moet geven...?
Geef het maar een extra kans! Op een of andere manier voelt het echt heerlijk de platinum/100% te halen van een game die al jaren met een paar trophies in je lijst staat! :smug:
Image

Re: Guess the Game

986
Haha! Maar de game zelf moet toch vooral ook leuk zijn om te spelen.... Dat ik Burnout na 5 jaar of zo alsnog platinum haalde voelde idd echt heerlijk, maar dat is ook omdat ik dat echt een fantastische game vind. Of LBP na x jaar, maar vooral ook omdat het gewoon een leuke game is.
Image

Re: Guess the Game

987
Maar misschien vind je de game wel leuk als je hem een beetje verder speelt! Ik heb het al vaker gehad dat ik het eerste uur de game maar niks vond of dat het teveel info in 1 keer was, maar na een beetje doorbijten het een geweldige game bleek! :D
Image

Re: Guess the Game

988
Kolm wrote:Maar misschien vind je de game wel leuk als je hem een beetje verder speelt! Ik heb het al vaker gehad dat ik het eerste uur de game maar niks vond of dat het teveel info in 1 keer was, maar na een beetje doorbijten het een geweldige game bleek! :D
Die reactie probeer ik dus wat uit te lokken: dat je me gaat vertellen dat het een geweldige game bleek en ik dus wel even door móet zetten! ;)
Image

Re: Guess the Game

989
paveman wrote:Die reactie probeer ik dus wat uit te lokken: dat je me gaat vertellen dat het een geweldige game bleek en ik dus wel even door móet zetten! ;)
Ik moet hem zelf ook nog spelen :shh: :lol:
Maar is er wel eentje die ik al had gedownload tegen dat ik is niet weet wat spelen :p
Image