Re: Het budgetgaming-topic

572
Die 49 euro is echter alleen als je een andere PRO inlevert... Eigenlijk betaal je dus 49 euro voor een controller en hernieuwing van je garantie.
Naar het schijnt zou het nieuwere model pro wel iets stiller zijn, maar kan niet zeggen dat wij er hier echt last van hebben tot nu toe.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

574
Modelnummer van de nieuwere is CUH-7200.
Ik weet echter niet of het bij gamemania dan ook om het nieuwste model gaat, iemand op fb vroeg dat maar was nog geen reactie op.

Daarnaast heeft hij ook een 2 pins voedingskabel ipv 3 pins.

Meer info + foto van achterkant:
https://tweakers.net/nieuws/145469/revi ... iller.html

Als ik het goed begrijp, zou de nieuwere wel stiller zijn, maar ook warmer worden.
Edit: Artikel van Eurogamer dat gelinkt wordt bij Tweakers, bevestigt dit ook: https://www.eurogamer.net/articles/digi ... 200-review
In terms of the thermals, the launch model is still the coolest. Running a thermal camera over the hottest part of skin, and then at the exhaust at the rear, the CUH-7000 has a five degrees Celsius advantage over the CUH-7100, while the new CUH-7200 runs just as hot as its direct predecessor. Whether it's down to anomalies in the thermal data or a revision in how the console exhausts heat through the rear, the back of the CUH-7200 seemed to be hotter than either of the other models. The advice here doesn't really change, however: as is the case with any current-gen (or indeed last-gen) console, make sure there's plenty of space around the machine and don't keep it in a cabinet or other confined space.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

579
NTGSruler wrote:Ja mss schaf ik die wel aan. Eens ander genre van games.
Spiderman is zalig. Ik ben wel een grote fan van spidey en ook van de gameplay int spel die de verbeterde versie is van batman arkham (ik bedoel et vechten uiteraard niet het rondslingeren)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het budgetgaming-topic

581
NTGSruler wrote:Wist dat jij erop ging reageren Sterche! ;) Ik ga er eens over nadenken. Staan nog mooie andere titels bij ook. Uncharted Lost Legacy, God of War en moet nog eens goed bekijken maar zaten nog paar interessante games tss.
Ik versterk Sterchele zijn reactie. Heel goede game!
Image

Re: Het budgetgaming-topic

583
NTGSruler wrote:Wist dat jij erop ging reageren Sterche! ;) Ik ga er eens over nadenken. Staan nog mooie andere titels bij ook. Uncharted Lost Legacy, God of War en moet nog eens goed bekijken maar zaten nog paar interessante games tss.
Spiderman is mss iets makkelijker om in het genre te springen dan God of war. Ale God of war heeft wat rpg elementen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image