Re: Guess the Game

1007
Zeker als het van die grindy mp trophies zijn, tegen dat ik die dan heb, heb ik geen zin meer in de singleplayer... Far Cry 2 is daar een mooi voorbeeld van, heeft echt een jaar of 5 geduurd voor ik eindelijk de sp ben gaan spelen. En Uncharted nu net hetzelfde, alleen heb ik daar de sp gelukkig al van gedaan!
Image

Re: Guess the Game

1015
Het was voor mij een van die eerste PS4 games die ik speelde en die ik echt een geweldige insteek vond hebben! En dat blijft natuurlijk bij... Moest alleen even in mijn lijst gaan zoeken wat de exacte naam was, want ik kwam eerst niet verder dan 'C...' :P
Image

Re: Guess the Game

1019
Kolm wrote:Het was voor mij een van die eerste PS4 games die ik speelde en die ik echt een geweldige insteek vond hebben! En dat blijft natuurlijk bij... Moest alleen even in mijn lijst gaan zoeken wat de exacte naam was, want ik kwam eerst niet verder dan 'C...' :P
Was voor mij idd ook een van de eerste PS4 games die ik speelde (dankzij PS+ idd, Resogun is niet echt mijn ding) :D . En ik vond het idd ook zeker wel de moeite toen.
Image

Re: Guess the Game

1020
paveman wrote:
Kolm wrote:Het was voor mij een van die eerste PS4 games die ik speelde en die ik echt een geweldige insteek vond hebben! En dat blijft natuurlijk bij... Moest alleen even in mijn lijst gaan zoeken wat de exacte naam was, want ik kwam eerst niet verder dan 'C...' :P
Was voor mij idd ook een van de eerste PS4 games die ik speelde (dankzij PS+ idd, Resogun is niet echt mijn ding) :D . En ik vond het idd ook zeker wel de moeite toen.
Ik heb ze beide gespeeld want ja was wel excited natuurlik met nen nieuw speeltje toen
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron