Re: Je nieuwste trophies

348
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Alle online trophies in Deus Ex: Mankind Divided. De game is eigenlijk singleplayer, maar Breach mode is een modus waarbij je verbinding met servers nodig hebt en deze modus had lange tijd een glitch waardoor je niet alle online trophies kon halen. Vorige week ofzo is deze eindelijk gefixt en dus heb ik nu eerst maar even die online trophies gehaald.
Met grote dank aan paveman voor allerlei tips, uitleg en het sturen van challenges! :cool:
Machtig! Ik heb Deus Ex Mankind altijd achterwege gelaten net om die reden. Ik zag gisteren dat jij en Paveman dezelfde game aant spelen waren. Moest jij en Paveman het eens zien zitten om te helpen, dat zou leuk zijn. De DLC trophies zijn blijkbaar ook héél moeilijk te behalen. Doen jullie die ook? En ik heb nog geen Deus Ex game gespeeld, mss beter eerst doen vooraleer de online trophies te behalen?
Ik ben het volledig met kolm eens. Ik heb alleen de energy glitch eigenlijk niet gebruikt. Blijft zeker te doen. Al is er een enorme difficulty spike (wat mij betreft) naar de elite vijand levels. Die zijn amper te verslaan. Voor de laatste heb ik HP glitch gebruikt, wat op hetzelfde neerkomt als wat kolm aangeeft.

Ik wil je in ieder geval zeker wel helpen met het versturen van Challenges die je makkelijk kunt verslaan (zodra je de game doorhebt dan in ieder geval, haha!). Verder valt er niet veel te helpen eigenlijk.

Qua trophies is de game een behoorlijke ramp overigens, vanwege het enorme aantal missable trophies. Ik heb een guide gebruikt om niets te hoeven missen. Dan is het meer dan goed te doen. Buiten dat een enorm zalige game. Ik moet m nu alsnog een derde keer doorspelen, omdat ik dacht dat ik de laatste keer op de hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld had, maar blijkt dat er nog een hogere is die je niet via New Game + kunt selecteren... Ondanks dat ben ik de game zeker nog niet zat!

Tot slot: graag gedaan kolm! ;)
Image

Re: Je nieuwste trophies

349
Image


Great Owl van Edith Finch en daarmee voor mij de laatste voor 100% van de game. :)

De game is mooi en afwisselend, bij tijd en wijle zeer verrassend. Ik verwachtte meer iets als Gone Home maar er zit toch redelijk veel "actie" in. Dat vond ik aanvankelijk lastig omdat mijn verwachtingen afwijkend waren. Ik heb overigens geen idee op basis van welke kapotte klok de gametijd van 2 uur gemeten is. :D
Een groot voordeel is wel dat er nergens tijdsdruk op ligt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je nieuwste trophies

350
Ook alle trophies van EF gehaald. Vond het een hele mooie indie. Echt wel de moeite grafisch, mooi verhaal en rustgevend. Deed me denken aan mooie ervaringen zoals Limbo, Inside, The Unfinished Swan en Oxenfree. Ook heel kort voor de werkende onder ons met tijdsgebrek dus aanrader voor iedereen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

351
Image

Return of the Founder King in Final Fantasy XV

Als je een keer weet wat je moet doen (en niet te gehaast gaat, zoals ik in eerste instantie) niet een erg lastige trophy, maar voor mij wel de laatste om FFXV weer op 100% te krijgen (eens en voor altijd zelfs :D :jip: ).
Voor mij blijft dat een enorm vreemde game: eentje die soms gigantisch uitblinkt in kwaliteit en soms hier juist weer enorm in dipt. Dat had ik al in de main game zelf (zoals ik ook al in mijn review aangaf), maar nog sterker met de DLC. Waar de ene DLC erg leuk is om te spelen, kon ik er bij een ander weer totaal niet in komen. Al met al een topgame met ruwe randjes daardoor.
Image

Re: Je nieuwste trophies

352
Image


Crushing playthrough Uncharted 4.

2 trophies scheiden mij nog van de platinum. 1 om alle wapens af te vuren. En de game uitspelen met 70% hitpercentage. Die laatste wou ik gelijktijdig met Crushing halen maar voor de 1 of andere reden zakte mijn percentage de laatste gevechten van 75 naar 64%... Dus dat wordt nog een playthrough... :q:
Image

Re: Je nieuwste trophies

355
Weet ik ook niet meer... Of als je continue doet misschien... Ik zie namelijk dat ik die trophy 6 minuten na mijn trophy van crushing heb gehaald. Misschien dat ik continue heb gedaan en dan de difficulty naar easy heb gezet? :think:

Edit: Je kan blijkbaar wat klooien met chapter select en ingame cheats:
When playing the game, pause it and select "Bonus", then choose "Weapons" - now choose the Barok .44 and use that for the remainder of the game, as that (mixed with infinite ammo and lock-on aim) is usually a one shot kill for almost all enemies in the game. You should also go stealth as much as possible to avoid any chance of your accuracy falling.

...

If you finished the game without a good enough shot accuracy, there's also a quick way to obtain this trophy through loading Chapter 15 via chapter select and making your way to some invincible enemies that you can unload on after you navigate through the collapsing building, after firing at them enough time your accuracy will inccrease to your desired percent (above 70%), then you can quit out, load the Epilogue, and once you finish the Epilogue, that trophy should be yours. Take a look at the video below for a better visual on what to do.
https://psnprofiles.com/guide/4401-unch ... arpshooter
Image

Re: Je nieuwste trophies

356
Hm weeral nuttige info. Lukt dit nog op de laatste patch van de game ook? Ik zal vanavond chapter 15 eens opstarten en die methode proberen.

De difficulty weet ik niet als je die kan verzetten. Mijn opgeslagen game is natuurlijk op crushing. Maar ik zal aim-on, infinite ammo en bullet time opzetten.

Hopelijk lukt het!
Image

Re: Je nieuwste trophies

358
Voor de survival trophies (dlc) is er ook een guide geschreven. Je moet eerst alles op normaal doen en wapens tot level 3 levelen. Dan op hard en wapens levelen tot level 4 om dan te eindigen op crushing. Ik moet het nog eens goed uitpluizen. Heb eerst nog de gewone multiplayer trophies van U4 te behalen. Wil eerst die singleplayer klaar hebben.
Image

Re: Je nieuwste trophies

360
Als jullie die DLC gaan doen van U4 wil ik gerust meedoen. Heb dat onderdeel nooit goed begrepen wat dat juist inhoud en ben er nooit aan begonnen nadat ik de plat had? En NTGS, je maakt het je onnodig moeilijker dan het is. Speel gewoon op het makkelijkste 'verkenner' en dan kan je ook tegelijk de speedrun doen met die schiet trofee en dan met tweaks geactiveerd. Je zal zien dat het dan een stuk taart is zo heb ik het gedaan dus als de game het toelaat waarom niet ;)

Was de game gelijk op verpletterend begonnen en geraakt tot die ophaalbrug waar je aanhangt bij die waterval. Na tientallen keren proberen net erdoor geraakt. Daarna die blinkende balzaal waar die overdreven heavy gunners je kapot schieten. Voelde heel oneerlijk. Nadat ik er drie dagen vast zat op de legit manier heb ik toch maar op normaal verder gespeeld. Was toen ook stukje taart. Vroeg me af hoe een casual gamer hier voorbij geraakte en ik weet nog dat Kolm mij toen wat tips gaf ivm die trap? Ik wist niet dat je tweaks mocht gebruiken voor de trophies dus dat heb ik dan maar gelijk gedaan nadat ik normaal had voltooid. Zelfs dat gevecht in dat kleine dorpje chapter 18 vond ik met tweaks nog best pittig op crushing. Kan me de moment nog goed herinneren als 100ste :Tp: Ook dat eindgevecht was crap en daarom vond ik dit de moeilijkste Uncharted uit de reeks en weet niet of ik de plat gehaald zou hebben zonder de tweaks want dat was enorm frustrerend. TLL moet ik nog spelen.
Image