Re: Voetbaltopic

16
paveman wrote:Ik zag kort geleden een staatje waar volgens mij Benfica idd bovenaan stond, als ik me niet vergis van afgelopen 5 jaar met >500 miljoen winst op transfers. Ajax stond 4e of 5e, vooral ook dankzij De Ligt en Frenkie de Jong van kort terug.

Maarreh… 3-7....? What happened….? :O
Ze noemen dat staan slapen in de verdediging

Ik maak me meer zorgen om Jovic die ook geblesseerd is uitgevallen...
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

17
Denk je dat Bale deze zomer nog weg zal raken....?

Ook al geeft niemand iets om de NLse Supercup: mooi dat we m gewonnen hebben. Wat mij betreft tijd dat we die zo serieus nemen als dit jaar, want PSV heeft er gewoon 2 meer van gewonnen dan wij en dat kan natuurlijk niet :lol:
Image

Re: Voetbaltopic

18
paveman wrote:Denk je dat Bale deze zomer nog weg zal raken....?

Ook al geeft niemand iets om de NLse Supercup: mooi dat we m gewonnen hebben. Wat mij betreft tijd dat we die zo serieus nemen als dit jaar, want PSV heeft er gewoon 2 meer van gewonnen dan wij en dat kan natuurlijk niet
Image
Het zal wel moeten zeker voor hem en voor real.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

19
Verder niet zo heel veel voetbalfans op het forum dus? :P

Ik volg eigenlijk niet zo actief voetbal. Ik kijk wel de samenvattingen van matchen in de Belgische competitie en Champions League, maar het is toch al lang geleden dat ik nog eens een volledige match gezien heb :O
Grote toernooien zoals WK/EK kijk ik wel vaak de volledige matchen.

Re: Voetbaltopic

20
met0t0 wrote:Verder niet zo heel veel voetbalfans op het forum dus? :P

Ik volg eigenlijk niet zo actief voetbal. Ik kijk wel de samenvattingen van matchen in de Belgische competitie en Champions League, maar het is toch al lang geleden dat ik nog eens een volledige match gezien heb :O
Grote toernooien zoals WK/EK kijk ik wel vaak de volledige matchen.
tot voor een jaar of 3 terug wel nog, maar het boeit me steeds minder. Enkel Rode Duivels en Champions League af en toe...

Re: Voetbaltopic

21
Club brugge is dit jaar al sterk gestart maar dinsdag volgt de eerste grote test die dynamo kiev.

Benfica heeft icc gewonnen (een voorbereidingstoernooi). Beetje geluk ergens met loting want ze konden evengoed tegen athletico spelen ofzo.
Belangrijker is dat ze ook Portugese supercup hebben gewonnen van sporting lissabon met 5-0!!
Zo is de toon in Portugal gezet voor het nieuwe seizoen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

23
NTGSruler wrote:Wat te zeggen van de transfer van Mignolet naar Brugge?
Voor Belgische competitie zeker een aanwinst en ook goed voor onze 2 andere jonge doelmannen (Horvath en letica) die veel kunnen bijsteken van zijn ervaring.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

24
Tevreden met de eindstand?

Die 5-0 in de Supercup is inderdaad nogal een uitslag btw!!

Eerste VCL wedstrijd uit gelijk gespeeld. Er zat meer in voor ons, maar aan de andere kant ben ik blij dat we na een achterstand toch nog gelijk spelen (en onze eigen goals waren ook een beetje Lucky).
Image

Re: Voetbaltopic

25
paveman wrote:Tevreden met de eindstand?

Die 5-0 in de Supercup is inderdaad nogal een uitslag btw!!

Eerste VCL wedstrijd uit gelijk gespeeld. Er zat meer in voor ons, maar aan de andere kant ben ik blij dat we na een achterstand toch nog gelijk spelen (en onze eigen goals waren ook een beetje Lucky).
Club mag zeer tevreden zijn met eindstand. In eerste helft waren er wel kansen voor ons maar tweede helft was pover en scheelde niet veel of Twas 1-1

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

27
paveman wrote:Ik begreep dat Ajax interesse heeft in Vanaken, in het geval Donny vd Beek vertrekt.
(Al zou ik niet weten wat Real met hem moet, maar toch...)
Ik rekende int begin van seizoen wel op een vertrek van Hanske maar nu dat seizoen weer bezig is zou ik het enorm sneu vinden om hem te zien vertrekken want hij is toch wel menne favoriet bij Brugge.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

29
Ik persoonlijk ook. Maar dan omdat dat betekent dat een jeugdexponent/sterkhouder van ons eerst is vertrokken. Liever iemand die gewend is aan het team en de cultuur dan een nieuwe, wellicht zelfs wel betere voetballer.
Image