Re: Voetbaltopic

46
paveman wrote:Vind je Courtois nog steeds zo goed na afgelopen seizoen? Ik vind hem op dit moment net zo onzeker overkomen als Navas deed. O.b.v. afgelopen seizoen zie ik Navas zelfs eerder als de meer betrouwbare.
Vertrouwen kan echter een hoop met een mens doen, dus ik help je hopen dat Courtois mijn ongelijk gaat bewijzen.
Dit seizoen heeft ie al meer vertrouwen uitgestraald en goeie matchen gespeeld + kritiek was er veel over want heel veel van de doelpunten tegen kon hij bitterweinig aandoen. Vorig seizoen was een slecht seizoen van iedereen in madrid of toch bijna. Courtois valt veel minder te verwijten dan Marcelo en carvajal en met momenten ook ramos.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

48
NTGSruler wrote:Wordt stevige match deze avond tegen Linz. Hopelijk plaatst Club zich voor de Champions League.
Ik hoop ook dat niet zo een thriller gaat worden zoals tegen kiev... Kzou graag slapen direct na de match
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

49
Congrats met de plaatsing van Club, sterche!
Mooie loting daarnaast voor jou met een andere favoriet van je, Real Madrid (of had je dat juist liever niet gehad?)
PSG en Gala erbij maakt wel dat het een ontzettend zware poule voor Club is geworden. Ik wist overigens niet dat ze gewoon in pot 3 zaten. Ik had eerder Gala in 4 en Club in 3 verwacht om eerlijk te zijn.
Image

Re: Voetbaltopic

50
paveman wrote:Congrats met de plaatsing van Club, sterche!
Mooie loting daarnaast voor jou met een andere favoriet van je, Real Madrid (of had je dat juist liever niet gehad?)
PSG en Gala erbij maakt wel dat het een ontzettend zware poule voor Club is geworden. Ik wist overigens niet dat ze gewoon in pot 3 zaten. Ik had eerder Gala in 4 en Club in 3 verwacht om eerlijk te zijn.
Brugge heeft er een goeie Champions league opzitten en ook in recent verleden kwartfinale Europa league. Ik ben enkel niet tevreden met Galatasaray. Khad liever een gelijkwaardig team gehad dan zou Brugge het onderling kunnen uitvechten voor 3de plaats. Galatasaray zie ik punten pakken tegen real en psg en da is het grootste probleem

Ajax heeft ook een mooie groep. Vooral spannend op papier xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

51
Normaal gesproken zou ik idd verwachten dat Gala sterker is dan Club, maar het voordeel is wel dat er in deze groep weinig verwachting zal zijn: zonder druk er het beste van proberen te maken.

Heb je de kaarten voor Club-Real al besteld? ;)

Ik weet niet zo goed wat ik van 'onze' groep moet denken. Met Chelsea en Valencia wel twee grootmachten, maar gezien de transferban van de eerste (met Hazard die vertrokken is) maakt alleen al dat die ploeg lastig in te schatten is. Plus dat het afwachten is hoe Lampard het gaat doen natuurlijk. In ieder geval niet een ploeg met het statuur van Barca, Real, Juve etc., maar niet te onderschatten. Valencia heeft altijd goede ploegen gehad, maar heeft een paar goede spelers verloren en ik geloof dat de voorzitter er een beetje een potje van aan t maken is... En Lille is toch, net als Gala, en van de minderen om te treffen uit pot 4. Tweede in Frankrijk (nog voor Lyon en Monaco dus), maar wel ook een paar sterkhouders kwijt geraakt. Maar goed: wij zijn zelf toch ook de beste middenvelder van de CL 18/19 kwijt geraakt en de een na beste verdediger van de CL 18/19... Daarbij loopt het nog niet zoals het hoort, al deed het dat vorig seizoen om deze tijd ook nog niet.

Marin wordt in de NLse media iig alvast massaal afgeschreven (nou moet ik zeggen dat ze daar hier ook wel goed in zijn....). Hij komt nog niet helemaal goed uit de verf.
Image

Re: Voetbaltopic

52
paveman wrote:Normaal gesproken zou ik idd verwachten dat Gala sterker is dan Club, maar het voordeel is wel dat er in deze groep weinig verwachting zal zijn: zonder druk er het beste van proberen te maken.

Heb je de kaarten voor Club-Real al besteld? ;)

Ik weet niet zo goed wat ik van 'onze' groep moet denken. Met Chelsea en Valencia wel twee grootmachten, maar gezien de transferban van de eerste (met Hazard die vertrokken is) maakt alleen al dat die ploeg lastig in te schatten is. Plus dat het afwachten is hoe Lampard het gaat doen natuurlijk. In ieder geval niet een ploeg met het statuur van Barca, Real, Juve etc., maar niet te onderschatten. Valencia heeft altijd goede ploegen gehad, maar heeft een paar goede spelers verloren en ik geloof dat de voorzitter er een beetje een potje van aan t maken is... En Lille is toch, net als Gala, en van de minderen om te treffen uit pot 4. Tweede in Frankrijk (nog voor Lyon en Monaco dus), maar wel ook een paar sterkhouders kwijt geraakt. Maar goed: wij zijn zelf toch ook de beste middenvelder van de CL 18/19 kwijt geraakt en de een na beste verdediger van de CL 18/19... Daarbij loopt het nog niet zoals het hoort, al deed het dat vorig seizoen om deze tijd ook nog niet.

Marin wordt in de NLse media iig alvast massaal afgeschreven (nou moet ik zeggen dat ze daar hier ook wel goed in zijn....). Hij komt nog niet helemaal goed uit de verf.
Geef Marin wa tijd kan er nog altij uitkomen. Bacca bij Brugge heeft ook halfjaar geduurd en dan was hij topschutter.

Net gala opgezocht qua statistieken 2x rechtstreeks poule Champions league 4de plaats met 5 en 7 punten en 3 keer niet door 1ste voorronde dat ze moesten spelen geraakt... Dat verklaart dus de pot 4

Valencia niet te onderschatten maar toch al jaren beetje op de sukkel zeker in europa. Brugge heeft vorig jaar gewonen van Monaco dan kan ajax zeker winnen van lille

Btw ik ga niet naar stadion kijken. 1x naar Manchester united gaan zien en asap tickets besteld en kzat op de grootste kakplek int stadion xd. Liever thuis op tv. Ik had wel gehoopt op bayern voor een thuiskomst van Ivan perisic
Image

Re: Voetbaltopic

53
fsterchele23 wrote:
Btw ik ga niet naar stadion kijken. 1x naar Manchester united gaan zien en asap tickets besteld en kzat op de grootste kakplek int stadion xd. Liever thuis op tv. Ik had wel gehoopt op bayern voor een thuiskomst van Ivan perisic
Op de wc? :think:
Image

Re: Voetbaltopic

54
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:
Btw ik ga niet naar stadion kijken. 1x naar Manchester united gaan zien en asap tickets besteld en kzat op de grootste kakplek int stadion xd. Liever thuis op tv. Ik had wel gehoopt op bayern voor een thuiskomst van Ivan perisic
Op de wc? :think:
Haha kolm grappig hoor...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

55
Lol @kolm!
Voor wat betreft Marin: volledig met je eens, hoor. Ik begrijp gewoon niet dat mensen spelers al na 2/3 wedstrijden af kunnen schrijven... Ik heb wel vertrouwen in die jongen, al zal het inderdaad wel een pak beter moeten dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.

Wil je niet nog een poging doen voor een beter plek tegen Real? Lijkt me toch wel wat om jouw beide favo ploegen in actie te zien, toch?
Image

Re: Voetbaltopic

56
paveman wrote:Lol @kolm!
Voor wat betreft Marin: volledig met je eens, hoor. Ik begrijp gewoon niet dat mensen spelers al na 2/3 wedstrijden af kunnen schrijven... Ik heb wel vertrouwen in die jongen, al zal het inderdaad wel een pak beter moeten dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.

Wil je niet nog een poging doen voor een beter plek tegen Real? Lijkt me toch wel wat om jouw beide favo ploegen in actie te zien, toch?
Voorrang aan abbonnees en daarbij dus al 24.000 van de 29.000 plaatsen volzet en dan zullen supportersclubs enzo nog tickets krijgen... Zie je waar ik naartoe ga xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

58
Die rode duivels blijft toch een beetje een probleem zenne. Ja ze winnen me 4-0 van Schotland zonder problemen ma ge ziet daar niks van drang in zit om een match af te maken en teren gewoon op de individuele klasse.
Ik heb meer sympathie voor de Schotten die toch meer wilskracht tonen.

Mss ben ik te streng voor de duivels mss ook niet, maar van zo een topland op dit moment verwacht ik beter.

Die debutanten vind ik ook ma belachelijk. Wat kan verschaeren en raman nu tonen in 5 minuten. Laat hen halfuur meedoen. De rest leek toch nie veel goesting te hebben om vooruit te voetballen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

59
fsterchele23 wrote:Die rode duivels blijft toch een beetje een probleem zenne. Ja ze winnen me 4-0 van Schotland zonder problemen ma ge ziet daar niks van drang in zit om een match af te maken en teren gewoon op de individuele klasse.
Ik heb meer sympathie voor de Schotten die toch meer wilskracht tonen.

Mss ben ik te streng voor de duivels mss ook niet, maar van zo een topland op dit moment verwacht ik beter.

Die debutanten vind ik ook ma belachelijk. Wat kan verschaeren en raman nu tonen in 5 minuten. Laat hen halfuur meedoen. De rest leek toch nie veel goesting te hebben om vooruit te voetballen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
maar één oplossing Sooski, niet meer kijken ! :hi5:

Re: Voetbaltopic

60
Herkenbaar sterche! 'Wij' hebben op het moment wellicht iets minder toptalenten dan jullie en dan wij eerder hebben gehad, maar door dat besef opereren ze wel meer als een team. Lastig om te zeggen wat beter is om te hebben...
Image