Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8814
+++ Nogmaals Comment of the Week verdient op de PS EU Blog :)
+++ CTR
--- CTR neemt te veel tijd in beslag met de Grand Prix, online is niet altijd even leuk, er zitten nog een glitches in
+/- Lichte verbetering in mijn blessure aan de knie, maar terzelfdertijd blijf ik nog veel klachten hebben ook
--- Ik werk 50% van thuis uit, en om alles rond te krijgen van mijn werk is niet makkelijk
--- mijn primair doel is om te herstellen maar enkel mijn huisarts begrijpt dat
--- je "verdedigen" tegen een legertje dokters van de verzekeringen
--- door al dat op mij afkomt, de verzekeringen, mijn werk, tis allemaal nieuw etc, is het net te veel en vergeet ik veel zaken in orde te brengen
--- zo ben ik normaal niet, en dat voelt niet prettig
--- ik slaap ook minder goed en heb meer stress
--- ondertussen wil ik gewoon rusten met mijn knie, mijn kiné oefeningen doen en wat gamen, en met rust gelaten worden
+++ Eindelijk Jurassic World Evolution gekocht
--- Geen tijd meer om Jurassic World Evolution te spelen
--- FFVIII, waarom krijgt een pc versie meer "cheats" dan dezelfde release op PS4?
--- dat Uncharted spul vergeten, dat ze servers offline gaan
+++ Shortfilm van Jurassic World op komst ???
--- verdomme toch, wat mis die toevoegingen van FFXII die Xbox en Switch kregen...wat een klap in je nek is dat voor PS4 spelers...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8815
Hehe, zo kennen we je weer Captain! ;)
Welke cheats heeft de pc versie van FF VIII dan nog meer gekregen? Er zitten nu al genoeg cheats in om de game (schijnbaar) binnen 10 uur op platinum te krijgen, als je wilt. Behalve dat ik de 3x snelheid 'cheat' wel erg prettig vind (ik kan me van VII en IX herinneren dat je kon kiezen tussen meerdere snelheden, maar dit is prima zo), gebruik ik de rest al niet. Soms even 2 tellen random encounters uitstellen, maar als dat niet mogelijk was geweest, had ik dat geen enkel probleem gevonden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8816
paveman wrote:Hehe, zo kennen we je weer Captain! ;)
Welke cheats heeft de pc versie van FF VIII dan nog meer gekregen? Er zitten nu al genoeg cheats in om de game (schijnbaar) binnen 10 uur op platinum te krijgen, als je wilt. Behalve dat ik de 3x snelheid 'cheat' wel erg prettig vind (ik kan me van VII en IX herinneren dat je kon kiezen tussen meerdere snelheden, maar dit is prima zo), gebruik ik de rest al niet. Soms even 2 tellen random encounters uitstellen, maar als dat niet mogelijk was geweest, had ik dat geen enkel probleem gevonden.
Wel, zo te zien kan je in de pc versie alle mogelijke items bezitten en alle abilities van je GF's unlocken, volgens de review op 4gamers.be
Ik snap niet waarom dat niet mogelijk zou zijn voor console...

Als je maar beperkt kan gamen doen zo'n cheats wel goed, en dat neemt niks weg van mijn plezier. Maakt het eigenlijk nog beter.

Ik herinner me vroeger, ten tijde van PlayStation 2, dat je zo cheat code discs had. Zo kon je in FFX ook alle items, oneindig HP, en zelfs een ander personage in je game krijgen. Ik snap niet waarom zoiets niet meer mogelijk is, of in dit geval was, ook zonder die discs.

Ik dacht dat dit ook het geval was voor de remastered FFVII...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8817
+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8818
Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slecht :p wel leuke stad inderdaad. Heb je een Broadway voorstelling gedaan?

+++ voor het werk een weekje naar Engeland
+++ en vlak daarna ook voor het werk naar Oostenrijk
--- mijn vriendin is daar niet echt fan van dat ik weg moet
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8819
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slecht :p wel leuke stad inderdaad. Heb je een Broadway voorstelling gedaan?

+++ voor het werk een weekje naar Engeland
+++ en vlak daarna ook voor het werk naar Oostenrijk
--- mijn vriendin is daar niet echt fan van dat ik weg moet
Toevallig in het Marriott Marquis hotel gezeten? En nope, geen voorstelling gedaan aangezien musicals niet echt ons ding was :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8820
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slecht :p wel leuke stad inderdaad. Heb je een Broadway voorstelling gedaan?

+++ voor het werk een weekje naar Engeland
+++ en vlak daarna ook voor het werk naar Oostenrijk
--- mijn vriendin is daar niet echt fan van dat ik weg moet
Neen wij zaten in het Riu Plaza Time Square hotel ;)
Image