Re: Beat that Backlog! (2019)

302
Eindelijk even tijd voor de grote update! :silly:

Te beginnen met het goede nieuws:

Assassin's Creed Freedom Cry PS3 100% => +1
Uncharted 2: Among Thieves PS3 100% => +1
WRC 4 PSVita platinum => +1
Uncharted 3: Drake's Deception PS3 100% => +1
Agents of Mayhem platinum => +1

Totaal uitgespeeld => +5 :jip:

En nu komt het... :O

Steins; Gate PS3 gekocht => -1
The Dark pictures Anthology Man of Medan gekocht => -1
Dragon Quest Builders 2 gekocht => -1
Chaos Child gekocht => -1
Wolfenstein Cyberpilot gekocht => -1
Wolfenstein Youngblood gekocht => -1
Romance of the three kingdoms XIII gekocht => -1
Black Clover: Quartet Knights gekocht => -1
Judgement gekocht => -1
Root Letter Last Answer PS4 gekocht => -1

En wat volgt is allemaal fysiek voor de vita, want voor de vita zijn er geen games :q:

The Nonary games => Tel ik niet, is puur voor de collectie, had de game al op PS4 en heeft een gedeelde trophylist
Tokyo Xanadu gekocht => -1
Muv-Luv gekocht => -1
Mind=0 gekocht => -1
Mary Skelter: Nightmares gekocht => -1
Hakuoki Edo Blossoms gekocht => -1
Hakuoki Kyoto Winds gekocht => -1
Bad Apple Wars gekocht => -1
Death Mark gekocht => -1
Psychedelica of the Black Butterfly gekocht => -1
Psychedelica of the Ashen Hawk gekocht => -1
Chaos Child gekocht => -1
Batman Arkham Origins Blackgate gekocht => -1
Collar x Malice gekocht => -1

Digitaal:
Pic-a-pix color 2 gekocht => -2
Word Wheel by POWGI gekocht => -2

Totaal gekocht => -27

Grand Kingdom voor de PSVita haal ik uit mijn gekochte games voor dit jaar. Ik had de game begin dit jaar gekocht en eind van deze maand sluiten de servers waardoor een trophy niet meer haalbaar is. Hoewel het met veel moeite nog wel mogelijk zou zijn voor me om dit te halen, moest ik toch vaststellen dat de game niet echt mijn ding is en dan lukt het me niet van daar echt keihard op door te gaan.

Gekocht dus eentje er weer af.

Kolm: Gekocht in 2019: 94 Uitgespeeld in 2019: 20 Totale score: -74

Doordat ik redelijk lang ben bezig geweest met de online van TLOU, U2 en U3 vermoed ik dat het dit jaar een wel erg negatief jaar wordt in vergelijking met andere jaren :p
Image

305
paveman wrote:Nu nog tijd vinden om alles te spelen kolm!! : lol:
Sleep is overrated :q:
Marty wrote:Kolm heeft de meest gekochte games : party : : party :

NIet gedacht dat je Uncharted 2 & 3 helemaal 100% hebt. Je hebt die games toch amper gespeeld : lol :
De rangorde is weer hersteld :evil:

Ik ben nu met MOH Warfighter met iemand bezig waarbij we ook elk 2 PS3's gebruiken om zo de lobby vol genoeg krijgen om de game te starten.
Echter moeten hier ook de inactieve controllers levend gehouden worden omdat ze anders worden gekickt wegens idle. Daar heb ik dus geen enkel probleem mee want ik heb wekenlang in Uncharted 3 tot wel 4 controllers zitten managen om te voorkomen dat ze te lang idle zijn! Toen ik voor het eerst wat anders speelde had ik ook af en toe de reflex om op het kruisje van de controller die op de bank ligt te duwen terwijl ik maar met 1 controller bezig was.
Allemaal afkick verschijnselen van Uncharted :O

Maar ik heb de games amper gespeeld hoor :q:
Image

307
Marty wrote:Nee gelijk. Zie dat ik 1 game nog niet gemeld heb
Image
Of wel maar kan het zo niet terug vinden. The Bard's Tale 4

Kun je niet gewoon elastiekjes om de pookjes doen of een pookje in een bepaalde richting zetten zodat ie blijft ronddraaien :idea:
In uncharted ging dat niet xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

309
Marty wrote:Nee gelijk. Zie dat ik 1 game nog niet gemeld heb :lol: Of wel maar kan het zo niet terug vinden. The Bard's Tale 4

Kun je niet gewoon elastiekjes om de pookjes doen of een pookje in een bepaalde richting zetten zodat ie blijft ronddraaien :idea:
Uitzoeken en melden die handel! :p

In Uncharted 2 en 3 werkte dat niet, in warfighter heb ik het nog niet geprobeerd. We merkten al wel dat er een kick actief was voor te lang idle zijn.
Tot nu toe bestond het boosten ook uit buddy spawnen met tweede account en dan tweede account de hele tijd te laten killen door de main account van de andere. Je moest dus de helft van de tijd ook met die tweede spelen.
Maar we hebben nu wat bedacht dat we tegelijkertijd kills kunnen doen. Tweede account killen van andere killen, wachten tot lichaam weg is (= is opnieuw gespawnd) en dan rond het muurtje/auto/bergje lopen naar waar de andere zijn main stond om te buddy spawnen en dan daar de gespawnde tweede account opnieuw killen. Terwijl je staat te wachten wordt dan je eigen tweede account ook opnieuw gespawnd en kan andere partij ook rond muurtje lopen naar jouw tweede. We hebben het nog niet getest, maar die manier zou sneller moeten zijn. Vooral een kwestie van een goede plek te vinden dat de mains vlak bij elkaar staan, maar de tweede account toch kan buddy spawnen.
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:Nu nog tijd vinden om alles te spelen kolm!! : lol :
Kolm wordt 187 jaar. :nerd:
Zo voel ik me nu al :(
Image

315
Kolm wrote: Uitzoeken en melden die handel! :p
Oke uitgezocht en heb de game inderdaad niet gemeld :p

Gekocht:
The Bards Tale IV -1
CodeVein -1