Ik vin eigenlijk Last Of Us in het geheel saai.
Al meerdere keren proberen voortdoen maar *yawn*
I'm probably the only one?
Al ben ik zeker dat er mensen zijn dat hun eigen overtuigen dat het prachtig is omdat het van Naughty Dog is
Idem met de R* games
Re: The Last of Us Part II
32Nee, hun stijl werkt voor Uncharted, maar niet bij The Last of Us. Het ziet er allemaal zeer goed uit, maar boeiend wordt de gameplay nooit en het spektakel ontbreekt. Het is een sleur om naar de volgende cutscene te geraken.ShAmPi wrote:Ik vin eigenlijk Last Of Us in het geheel saai.
Al meerdere keren proberen voortdoen maar *yawn*
I'm probably the only one?
Al ben ik zeker dat er mensen zijn dat hun eigen overtuigen dat het prachtig is omdat het van Naughty Dog is
Idem met de R* games
Het enige dat mij er echt aan stoort is dat andere studios Naughty Dog zijn gaan kopiëren. Nu zitten we met een Ubisoft-situatie waarbij Sony franchises op elkaar gaan lijken. Ik keek uit naar God of War.
33Ik vond The Last of Us niet echt saai. Ik vond het net goed dat de reis niet te snel vooruitging, zelfs bij gewoon wat rondwandelen vond ik de sfeer heel goed om toch een idee te krijgen van hoe het er in hun wereld aan toe gaat. Akkoord dat het rond het midden niet zo boeiend was, maar dat wordt voor mij ruimschoots gecompenseerd door het totaalplaatje en het gevoel dat ik bij de game had.
Ik had wel niet het gevoel dat een vervolg nodig was. Maar ja, het was wel te verwachten dat ze zo'n naam niet verloren zouden gaan.
Ik had wel niet het gevoel dat een vervolg nodig was. Maar ja, het was wel te verwachten dat ze zo'n naam niet verloren zouden gaan.
34Volledig met jou eens met0t0. En dat terwijl ik eigenlijk wel wat klaar was met zombie games... Mss dat dat ook de reden is dat ik totaal niet uitkijk naar TLoU2? Ik had liever dat ze met een nieuwe IP zouden beginnen.met0t0 wrote:Ik vond The Last of Us niet echt saai. Ik vond het net goed dat de reis niet te snel vooruitging, zelfs bij gewoon wat rondwandelen vond ik de sfeer heel goed om toch een idee te krijgen van hoe het er in hun wereld aan toe gaat. Akkoord dat het rond het midden niet zo boeiend was, maar dat wordt voor mij ruimschoots gecompenseerd door het totaalplaatje en het gevoel dat ik bij de game had.
Of J&D terug tot leven brengen natuurlijk....
35Op een duitse site staat de release op 28-02-2020.
Hopelijk niet. Dit is te dicht op Final Fantasy 7 Remake
Maar waarschijnlijk komen ze met de release date op de State of Play Event op 24 september
Hopelijk niet. Dit is te dicht op Final Fantasy 7 Remake
Maar waarschijnlijk komen ze met de release date op de State of Play Event op 24 september
36Ik zou het nog wel een goede datum vinden, valt goed als de drukte van de eindejaarsperiode verwerkt is
38Ondertussen zijn er ook verschillende collector's editions aangekondigd.
Op de US playstation blog staan er alvast dollarprijzen bij, op de EU playtstation blog nog niet.
EU: https://blog.eu.playstation.com/2019/09 ... w-trailer/
US: https://blog.us.playstation.com/2019/09 ... y-21-2020/
59.99 US dollar
79,99 US dollar
169,99 US dollar
229,99 US dollar
69,99 US dollar
Op de US playstation blog staan er alvast dollarprijzen bij, op de EU playtstation blog nog niet.
EU: https://blog.eu.playstation.com/2019/09 ... w-trailer/
US: https://blog.us.playstation.com/2019/09 ... y-21-2020/
59.99 US dollar
79,99 US dollar
169,99 US dollar
229,99 US dollar
69,99 US dollar
39Ik was wel geïnteresseerd in die backpack van Ellie maar holy cow ongeveer 200 euro voor een spelletje vind ik er toch over.
Ik vind de boxart trouwens echt lelijk.
Ik vind de boxart trouwens echt lelijk.
40De gameplaytrailer ziet er echt wel vet uit hoor!! Vraag mij alleen af in hoeverre je dingen gaat missen als je het eerste deel nooit gespeeld hebt.
41Tlou 1 zit volgende maand in ps+ :-)NTGSruler wrote:De gameplaytrailer ziet er echt wel vet uit hoor!! Vraag mij alleen af in hoeverre je dingen gaat missen als je het eerste deel nooit gespeeld hebt.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
42Dat klopt. Zou hem beter spelenfsterchele23 wrote:Tlou 1 zit volgende maand in ps+ :-)
43heb jij hem nog ... niet gespeeld ?? dat geloof ik niet !!!NTGSruler wrote:Dat klopt. Zou hem beter spelenfsterchele23 wrote:Tlou 1 zit volgende maand in ps+ :-)
44Voor mensen die nog op zoek zijn naar Collector's edition: Bij Bol is hij sinds deze morgen beschikbaar.
Ik had afgelopen dagen al regelmatig zitten kijken en niks gevonden. Deze morgen zocht ik met het vinkje 'Toon niet beschikbaar' en toen kreeg ik plots veel meer editions dan voorheen. Op dat moment was hij zogenaamd uitverkocht dus ik dacht 'pech gehad'. Tijdje later refresh ik de pagina toch nog is en is hij wel beschikbaar. Dus ik wil hem reserveren en hij werd heel de tijd uit winkelwagen gegooid omdat hij zogenaamd niet beschikbaar was. Uiteindelijk dan een keer dat hij wel beschikbaar bleef en dat ik hem kon kopen. Vermoedelijk moest het beschikbaar zijn nog doorsijpelen van de koop pagina naar de winkelwagen controle ofzo.
https://www.bol.com/nl/p/last-of-us-2-c ... 121213959/
Ik had afgelopen dagen al regelmatig zitten kijken en niks gevonden. Deze morgen zocht ik met het vinkje 'Toon niet beschikbaar' en toen kreeg ik plots veel meer editions dan voorheen. Op dat moment was hij zogenaamd uitverkocht dus ik dacht 'pech gehad'. Tijdje later refresh ik de pagina toch nog is en is hij wel beschikbaar. Dus ik wil hem reserveren en hij werd heel de tijd uit winkelwagen gegooid omdat hij zogenaamd niet beschikbaar was. Uiteindelijk dan een keer dat hij wel beschikbaar bleef en dat ik hem kon kopen. Vermoedelijk moest het beschikbaar zijn nog doorsijpelen van de koop pagina naar de winkelwagen controle ofzo.
https://www.bol.com/nl/p/last-of-us-2-c ... 121213959/
45bij Game Mania is alles al uitverkocht, behalve dan de gewone editie ?? wtf ??