Re: Voetbaltopic

61
paveman wrote:Herkenbaar sterche! 'Wij' hebben op het moment wellicht iets minder toptalenten dan jullie en dan wij eerder hebben gehad, maar door dat besef opereren ze wel meer als een team. Lastig om te zeggen wat beter is om te hebben...
Ik zou wel kloppvoetbal willen zien met de Belgen. Zeker genoeg kwaliteiten.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

63
Ha! Leuk om die terugkoppeling te krijgen! Hij begint z'n oude/België vorm wat te krijgen in Madrid dus... ;)
Ik kijk zelf te weinig van Real om er een mening over te vormen, overigens.

Wat gaat de eerste wedstrijd van Club/Real zijn in de CL (en heeft Benfica zich ook nog geplaatst?)?
Image

Re: Voetbaltopic

64
paveman wrote:Ha! Leuk om die terugkoppeling te krijgen! Hij begint z'n oude/België vorm wat te krijgen in Madrid dus... ;)
Ik kijk zelf te weinig van Real om er een mening over te vormen, overigens.

Wat gaat de eerste wedstrijd van Club/Real zijn in de CL (en heeft Benfica zich ook nog geplaatst?)?
Benfica was rechtstreeks geplaatst als kampioen van Portugal en moet begonnen tegen red bull leipzig. In die groep zit ook nog lyon en zenith. Weer zo'n rare groep dus waar iedereen eerste en laatste kan zijn op papier xd.

Real maakt eigenlijk niet zoveel uit op verplaatsing naar psg elk punt is een gewonnen punt.

Club is belangrijker want direct een mustwin thuismatch tegen Galatasaray.

En van courtois. Hij was beetje de zondebok vorig seizoen want was zelf niet op grote flaters te betrappen, wat navas nie kan zeggen van zijn tijd tussen de palen maar ja toen liep alles makkelijker vanvoor én wat is 1 tegendoelpunt als je er zelf 4 maakt xd
Image

Re: Voetbaltopic

67
Rb leipzig was gistern rustiger aan de bal en zo ook verdiend gewonnen. Ik had al verwacht dat hard tegen onzacht ging zijn want het zijn allevier evenwaardige en harde ploegen. Benfica kon gisteren ook evengoed gewonnen zijn want hebben ook één reeks kansen gemist.
Andere match in groep tussen Lyon en zenith is nie toevallig op 1-1 geëindigd en een gelijkspel in benfica zat er ook heel lang in want bleef lang op 0-0 steken.

Kan me nie echt schelen dat die neymar mag spelen tegen club. Tis nie dat zen vervanger di Maria er niks van kan en ik heb meer schrik van hem dan van egotripperke neymar. Mbappe is veeeeellll beter dan hem.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Voetbaltopic

69
fsterchele23 wrote:Kan me nie echt schelen dat die neymar mag spelen tegen club. Tis nie dat zen vervanger di Maria er niks van kan en ik heb meer schrik van hem dan van egotripperke neymar. Mbappe is veeeeellll beter dan hem.
Ze zouden ook alle drie kunnen spelen he... ;)
Alhoewel ik Mbappe bij fases inderdaad beter vind dan Neymar, vind ik dat je de voetballer Neymar daarmee wel tekort doet. Los van zijn irritante manieren en het risico dat hij zich laat leiden door dingen die weinig met voetbal te maken hebben (ik moet daardoor ook absoluut niet veel van hem hebben), blijft het een van de beste voetballers ter wereld. In vorm wat mij betreft de enige die net onder Messi en Ronaldo geplaatst kan/mag worden. Mbappe gaat, verwacht ik, wel ook op dat niveau komen, maar is daar in mijn ogen nog niet.
Image

Re: Voetbaltopic

74
paveman wrote:Is 2-2 geworden idd. Perfecte eindstand voor jou sterche….? :think:
voor club is dit geweldig en ik ben ook blij want club is gewoon mijn nummer 1 ploeg en is bij deze ook match nog eens duidelijk want ik was toch wle door dolle heen bij 0-2.

voor real is dit een drama. tegen een belgischisch teampje gelijk spelen maar we hebben wel die gelijkmaker zeker verdiend en eigenlijk meer want ze waren gewoon baas. MAAR die verdediging is echt een drama als ze al wankelen van brugge ist ver gekomen....

ook ideaal voor club dat real nu moet winnen van galatasaray in hun volgende 2 duels om nog mee te kunnen met psg :p :p

btw rood vormer meer dan terecht. gewoon stom om vlak na eerste terechte gele nog eens zo'n tackle te doen...
Image

Re: Voetbaltopic

75
Ik kon het gisteren niet geloven dat het 0-2 was!
Ik was weer eens te laat om te kijken (werden matchen vroeger niet allemaal om 20.45u gespeeld?), en heb de tweede helft gezien. Jammer van Noemer maar terecht. Was bibberen op het laatste maar blij dat ze gelijkspel hebben behaald. Mijn schoonbroer en een collega waren daar aanwezig. Avond van hun leven veronderstel ik!
Image