Re: PlayStation 5
46Ik ga wachten tot pre-order tot het nog net iets concreter is. Ik wil weten welke versies er zijn, wat is de prijzn zijn en welke pre order voordelen er komen. Ik wil het wel sowieso op dag van release.
Als je hem op release wilt dan zou ik precies toch zo snel mogelijk bestellen... Bij GM bellen ze zodra er meer geweten is van de verschillende edities iedereen in volgorde van bestellen op om te vragen wat je wilt. Bij PS4 had ik dat ook en toen kon ik zeggen dat ik die killzone bundel wilde. Ik denk alleen dat als je nu bestelt, je al te laat bent voor dat opbellen. Voor killzone hadden ze er iets van 10 per winkel dacht ik.gamerke1992 wrote:Ik ga wachten tot pre-order tot het nog net iets concreter is. Ik wil weten welke versies er zijn, wat is de prijzn zijn en welke pre order voordelen er komen. Ik wil het wel sowieso op dag van release.
Heb ook de fout gemaakt om rivals te kopen na één week. Khad zin in racen maar da spel speelde ik nu eens echr nie graag :-Ppaveman wrote:Met de 4 was ik er ook niet op de eerste dag al bij. Toch heb ik toen de NFS Rivals bundel kunnen krijgen (alhoewel ik daar bij het voor het eerst spelen van Rivals gelijk al spijt van had). Ik zal es kijken of er al meer winkels zijn waar je m vooruit kunt bestellen!
De pro heeft al 3 USB-aansluitingen. Eentje zit wel aan de achterkant, maar dat vond ik zelf prima voor de VR. Zat die kabel er toch niet altijd aan de voorkant meer uit! Is ook handig om een externe schijf aan te sluiten die je daarna ook wat uit het zicht kan leggen. Dus ik hoop dat ze er ook opnieuw minstens 1 aan de achterkant doenNTGSruler wrote:Ik hoop vooral dat alles wat werkt op PS4 ook gaat werken op de PS5. Ik herinner mij dat Sony in het begin er nogal een potje van gemaakt had kwestie ondersteuning van headsets en sturen op de PS4. Graag dus een werkende gold headset en Thrustmaster GT RS stuur op de PS5!
Verder hoop ik dat meer dan 2 USB slots op zitten.
PS+ graag weer gratis, maar dat lijkt mij een utopie.
Een normale controller met langere levensduur (kwestie opladen).
En komt Gran Turismo 7 dan EIN-DE-LIJK uit op de PS5?? Graag bij release aub!
Controller vind ik goe zoals ie nu is xd laat die TouchPad en sharebutton maar schoon zitten xdNTGSruler wrote:Ik hoop vooral dat alles wat werkt op PS4 ook gaat werken op de PS5. Ik herinner mij dat Sony in het begin er nogal een potje van gemaakt had kwestie ondersteuning van headsets en sturen op de PS4. Graag dus een werkende gold headset en Thrustmaster GT RS stuur op de PS5!
Verder hoop ik dat meer dan 2 USB slots op zitten.
PS+ graag weer gratis, maar dat lijkt mij een utopie.
Een normale controller met langere levensduur (kwestie opladen).
En komt Gran Turismo 7 dan EIN-DE-LIJK uit op de PS5?? Graag bij release aub!
Als het uiteindelijk te duur is of je toch nie meer zou willen denk ik niet dat gm moeilijk gaat doen om geld terug te geven hoor. Playstations raken sowieso verkocht egamerke1992 wrote:Nu doen jullie mij twijfelen om al een exemplaar te reserveren
Ik ben iemand die sowiezo eerst nog wat de kat uit de boom kijkt. Persoonlijke mening: voor mij komt die PS5 nog veel te vroeg uit. De PS4 kan nog jaren meegaan voor mij.gamerke1992 wrote:Nu doen jullie mij twijfelen om al een exemplaar te reserveren