Re: MediEvil

50
Marty wrote:Demo beschikbaar tot 6 oktober
klopt, je kan enkel de eerste 2 levels spelen, Crypt & Graveyard. Ik las iets dat je in het eerste level een bonus item kan vrijspelen, ben vergeten wat. Je kan dat item dan meepakken naar de volledige game.

Ik heb de demo nog niet onder handen genomen. Morgen ga ik het es wagen en wat zombies aan mijn degen rijgen....

Re: MediEvil

51
Ik heb de demo gespeeld en het doet me niet direct zin krijgen om game toch op release te kopen. Tziet er wel nog fun uit maar niet fun genoeg om mijn aandacht weg te trekken van andere games die eind dit jaar uitkomen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: MediEvil

52
Net de demo ook gespeeld, was wel heel erg kort voor de 11.17GB die ik moest downloaden ben ik misschien 15 minuten bezig geweest. Heb ik misschien al de hele game gedownload? Zat ook wat met de camera te prutsen, maar misschien moet ik eraan wennen of de settings aanpassen. En verder... ziet er wel leuk uit, maar net als bij fsterchele voel ik nog niet de nood om hem op release te kopen.

Aan degenen die hem nog gaan spelen: Er is een helmpje dat je kan oprapen en die je dan in de uiteindelijke game kan gebruiken. Dit is in de begin area en komt duidelijk in beeld tijdens een cutscene. Na oppakken kom je in de PSStore terecht en moet je even op downloaden klikken om hem te kopen.
Image

Re: MediEvil

53
ik heb enkel The Crypt gespeeld, kwestie om nog niet te veel te zien.

Ik snap dat niet iedereen de game zo hoog aanprijst als ik. De orginele game was zeker niet perfect, en had zijn problemen. Vooral het vechtsysteem en de camera waren hekelpunten. Medievil kon en kan zich niet meten met bijvoorbeeld Spyro of Crash maar de sfeer vind ik zo goed, toen in 1998 al als kind en nu nog. En Ressurection uit 2005 heeft dat gevoel nog vergroot.

Re: MediEvil

54
Gamefreak wrote:Ik snap dat niet iedereen de game zo hoog aanprijst als ik. De orginele game was zeker niet perfect, en had zijn problemen. Vooral het vechtsysteem en de camera waren hekelpunten. Medievil kon en kan zich niet meten met bijvoorbeeld Spyro of Crash maar de sfeer vind ik zo goed, toen in 1998 al als kind en nu nog. En Ressurection uit 2005 heeft dat gevoel nog vergroot.
Dat beschrijft ook goed mijn gevoel bij de game. En het werkte en werkt nog steeds niet perfect, maar het is vooral een zekere nostalgie die mij enthousiast maakt voor deze game :)

Re: MediEvil

55
Gamefreak wrote:ik heb enkel The Crypt gespeeld, kwestie om nog niet te veel te zien.

Ik snap dat niet iedereen de game zo hoog aanprijst als ik. De orginele game was zeker niet perfect, en had zijn problemen. Vooral het vechtsysteem en de camera waren hekelpunten. Medievil kon en kan zich niet meten met bijvoorbeeld Spyro of Crash maar de sfeer vind ik zo goed, toen in 1998 al als kind en nu nog. En Ressurection uit 2005 heeft dat gevoel nog vergroot.
De camera heeft alleszins nog altijd problemen... :(
Image

Re: MediEvil

56
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:Ik snap dat niet iedereen de game zo hoog aanprijst als ik. De orginele game was zeker niet perfect, en had zijn problemen. Vooral het vechtsysteem en de camera waren hekelpunten. Medievil kon en kan zich niet meten met bijvoorbeeld Spyro of Crash maar de sfeer vind ik zo goed, toen in 1998 al als kind en nu nog. En Ressurection uit 2005 heeft dat gevoel nog vergroot.
Dat beschrijft ook goed mijn gevoel bij de game. En het werkte en werkt nog steeds niet perfect, maar het is vooral een zekere nostalgie die mij enthousiast maakt voor deze game :)
exact !! de sfeer, muziek, verhaal en.... Zarok !! epische slechterik !!