Re: The Last of Us Part II

46
Gamefreak wrote:bij Game Mania is alles al uitverkocht, behalve dan de gewone editie ?? wtf ??
Ligt dan vooral aan Sony die het blijkbaar een trend beginnen om ce's weer zeer gelimiteerd te maken. Ze hadden in gm maar 1 per winkel...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

48
Ik vind de collector's editions wel mooi, maar zal het op de gewone editie houden. Ik koop zelden games op de release, bij deze zal dit toch anders zijn, of toch op z'n minst dicht bij de release. Hier wil ik zeker geen spoilers van. De eerste game vond ik zo indrukwekkend, ik hoop dat het niveau hier even goed zal zijn :)

49
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:bij Game Mania is alles al uitverkocht, behalve dan de gewone editie ?? wtf ??
Ligt dan vooral aan Sony die het blijkbaar een trend beginnen om ce's weer zeer gelimiteerd te maken. Ze hadden in gm maar 1 per winkel...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
das om problemen vragen :idea:

51
NTGSruler wrote:Eigenlijk moet dit een must have game zijn voor elke zichzelf respecterende gamer..
Hoezo, je hebt de eerste TLOU nog niet gespeeld? :? (Vraag ik mezelf af)
Ik heb net hetzelfde! Het is dat de servers gingen sluiten dat ik deze game eindelijk ben gestart... De 'Left behind'-DLC heb ik toen ook al gedaan, nu moet ik nog is de rest van de singleplayer doen :q:

Zodra ik een paar van de huidige games waar ik mee bezig ben, klaar heb, dan is dit wel eentje die hoog in de lijst staat om daarna te doen! :cool:
Image

52
Probleem bij mij is tijd.. Deze game ( TLOU 1) vraagt je onverdeelde aandacht. Dan wil ik op zijn minst paar uur kunnen gamen. Dit weekend staat er alweer van alles op de planning... ( gamen staat er ergens op maar wanneer?).

En zoals ik al paar keer gezegd heb, de release van CoD kijk ik echt halsreikend naar uit. Die zal eerst aandacht krijgen.
Image

54
NTGSruler wrote:Eigenlijk moet dit een must have game zijn voor elke zichzelf respecterende gamer..
Waarom? Het kan gewoon niet je genre zijn, toch?
Ik moet zelf ook zeggen dat ik TLoU best goed vond, maar voor mij is het zeker niet de beste game ooit (aangezien ie bij velen daar wel bovenaan op de lijst staat). Zo ligt Uncharted (om t maar bij dezelfde developer te houden) me gewoon veel beter en vind ik, deels daardoor, die games ook beter.
Image

55
@Paveman: akkoord.

Ik bedoelde meer dat iedereen die iets of wat "geinteresseerd" in games is, deze mss toch op zijn minst eens zou kunnen proberen. Dat het niet volledig je genre is bijvoorbeeld begrijp ik volledig. Het zal alleszins een zėėr bekende titel worden.
Image

57
paveman wrote:Ik snap dat je het ook niet zo zwart/wit bedoelde hoor, maar was hongerig en besloot toch maar te happen ;)
Ik ben momenteel zelfgemaakte cheeseburger aant eten, en maak direct nog wat chocomousse voor mij en het vrouwtje. Dat is wat ik doe namelijk als ik honger heb :lol: :lol:
Image