Re: Het vragentopic: technisch

468
ik zie sinds maandag op mijn Messenger van Facebook de hele tijd een blauwe cirkel, zandloper, waar mijn chatberichten zouden moeten staan. Op de app die ik gebruik op de tablet is alles prima. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niks helpt. Het ligt niet aan mijn pc of laptop, bij een maat probeerde ik het ook, hetzelfde. Iemand ervaring wat ik kan doen ?? Het is zeer vervelend. Berichten sturen gaat wel nog maar die zie ik niet.

Re: Het vragentopic: technisch

471
In dit geval is het probleem dat de facebook chat op PC niet wilt laden, maar in de app wel.

Kan ook zijn dat facebook op dit moment problemen heeft met bepaalde accounts, dat komt wel is vaker voor en lost meestal zichzelf op.

Heb je al geprobeerd om de cache en cookies van je browser leeg te maken?
Image

Re: Het vragentopic: technisch

473
Kolm wrote:In dit geval is het probleem dat de facebook chat op PC niet wilt laden, maar in de app wel.

Kan ook zijn dat facebook op dit moment problemen heeft met bepaalde accounts, dat komt wel is vaker voor en lost meestal zichzelf op.

Heb je al geprobeerd om de cache en cookies van je browser leeg te maken?
normaal wel, maar dat is het niet. Zoals ik zei, op een laptop van een maat was het ook zo, maw, het is accountgebonden.

Re: Het vragentopic: technisch

476
Het is vaak wel handig om als je een probleem hebt met internet, je gsm ontvangst of wat dan ook eens een blik te werpen op "allestoringen.nl". Het is daarom ook bewust dat ik gekozen heb voor twee verschillende providers voor internet en de smartphone. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu