Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8897
Gamefreak wrote:daarom dat ik zo episode-games altijd fysiek koop !
En ook dat is geen garantie... :(
Meestal staat enkel episode 1 op de disc en anders ontbreken er bijna altijd episodes. Die moet je dan downloaden via de disc, maar dat hadden ze bij de Telltale games even goed kunnen uitzetten en dan had je ook aan je disc niets meer...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8908
--- Laptop keuzestress...
--- Blijkbaar ben ik te veeleisend voor een toetsenbord en vind iedereen het prima om binnenkort met een naald ofzo elke aparte toets te gaan typen. Ik wil geen numeriek toetsenbord omdat er dan meer ruimte is voor de andere toetsen, gaan ze alsnog een deel van die toetsen maar half zo groot maken of samenvoegen op een andere toets waardoor je er altijd 2 toetsen voor moet indrukken.
--- Ik krijg soms het idee dat laptops enkel nog zijn voor mensen die met 2 vingers typen :(
--- Vind je eindelijk iets met een toetsenbord in de lijn van wat je zoekt, kost het een klein fortuin en mijn oorspronkelijk budget was al iets van 1500 euro...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8909
+++ PSNP heeft eindelijk de 'gameseries' geimplementeerd! :party:

Het was al lang dat als je naar een trophylijst van een game keek, je aan de rechterkant zag hoeveel trophies er in de hele serie waren en icoontjes van de games. Bij sommige games waren het er echter zoveel dat het niet meer past en je kon er niet op klikken op het overzicht te zien: Nu kan je er wel op klikken!
Daarnaast laten ze in de serie ook zien hoever je bent met alle games. Helaas lijkt het erop dat je enkel de status van jezelf kan zien tot nu toe.
Kijk ik naar Far cry voor mezelf, dan mis ik nog FC3 remaster en FC4 op de PS3.
https://psnprofiles.com/series/9-far-cry

Heeft iemand FC4 op de PS3 voor de online trophies? :saint:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8910
Kolm wrote:+++ PSNP heeft eindelijk de 'gameseries' geimplementeerd! :party:

Het was al lang dat als je naar een trophylijst van een game keek, je aan de rechterkant zag hoeveel trophies er in de hele serie waren en icoontjes van de games. Bij sommige games waren het er echter zoveel dat het niet meer past en je kon er niet op klikken op het overzicht te zien: Nu kan je er wel op klikken!
Daarnaast laten ze in de serie ook zien hoever je bent met alle games. Helaas lijkt het erop dat je enkel de status van jezelf kan zien tot nu toe.
Kijk ik naar Far cry voor mezelf, dan mis ik nog FC3 remaster en FC4 op de PS3.
https://psnprofiles.com/series/9-far-cry

Heeft iemand FC4 op de PS3 voor de online trophies? :saint:
Ik heb fc4 op ps4. Kan die wel eens terug installeren.

++ South Park the stick of truth is een geweldige herbeleving tot nu toe xd
-- ik verveel me Opt werk, kzou liever gamen want ben met zoveel bezig dat ik nergens ver kom xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron