Re: Star Wars Jedi Fallen Order

16
Dat wordt niet aangepast. Disney wil dat niet hebben dat er ledematen afgehakt kunnen worden.
Maar wel raar je raakt iemand met je lightsaber en er gebeurt niets. Net zoals in dat filmpje. Dat gastje word in de buik gestoken en de lightsaber komt er aan de andere kant weer uit maar je ziet geen gat of zo
Image

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

17
Ik begrijp hun uitleg wel dat het voor echt grote momenten wordt gehouden. Zelfs voordat het door Disney was overgenomen, mochten er van George Lucas ook niet zomaar ledematen afgehakt worden in de Clone Wars-serie.
Dus daar ben ik nog relatief akkoord mee, maar zoals Marty zegt, lijkt er wel soms heel weinig impact te zijn van zo'n lightsaber impact.

Ach ja, als dat de enige minpunten zouden zijn, ben ik al lang tevreden :P

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

18
Marty wrote:Dat wordt niet aangepast. Disney wil dat niet hebben dat er ledematen afgehakt kunnen worden.
Maar wel raar je raakt iemand met je lightsaber en er gebeurt niets. Net zoals in dat filmpje. Dat gastje word in de buik gestoken en de lightsaber komt er aan de andere kant weer uit maar je ziet geen gat of zo

die gozer zal een goede vetpens hebben ?

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

20
De previews zijn inderdaad opvallend positief :)
Goed om eens wat meer info te hebben over hoe de volledige game ongeveer in elkaar zit. Zeer interessant dat het mogelijk is om tussen de planeten te reizen en dat de planeten op zich vol collectibles en dergelijke zitten, die vaak niet onmiddellijk beschikbaar zijn maar pas bij een later bezoek :D

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

21
met0t0 wrote:De previews zijn inderdaad opvallend positief :)
Goed om eens wat meer info te hebben over hoe de volledige game ongeveer in elkaar zit. Zeer interessant dat het mogelijk is om tussen de planeten te reizen en dat de planeten op zich vol collectibles en dergelijke zitten, die vaak niet onmiddellijk beschikbaar zijn maar pas bij een later bezoek :D
het lijkt inderdaad de goede kant uit te gaan !

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

25
met0t0 wrote:Het blijft afwachten op de reviews, maar ik vind het opvallend hoe positief er over de game bericht wordt. Het zou heel mooi zijn om na 10 jaar terug een Star Wars singpleplayer game te hebben die echt iets toevoegt aan het Star Wars-universum :)
bedoel je The Force Unleashed ?

Re: Star Wars Jedi Fallen Order

26
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Het blijft afwachten op de reviews, maar ik vind het opvallend hoe positief er over de game bericht wordt. Het zou heel mooi zijn om na 10 jaar terug een Star Wars singpleplayer game te hebben die echt iets toevoegt aan het Star Wars-universum :)
bedoel je The Force Unleashed ?
Ja inderdaad, dat waren nog wel leuke games en de laatste Star Wars-games die puur singleplayer waren.