Re: PlayStation Plus

1741
@Kolm: Titanfall 2 MP trophies zijn belachelijk makkelijk. Online match spelen dacht ik, je loadout veranderen en een MP match winnen (teamverband). Opgelet van de :Tb: Becomes the Master trophy. Blijkbaar is deze een platinumbreker.

Monster Energy Cross ga ik zelf ook spelen. Ik speel wel graag eens een motorcross game. Al zou ik er nooit een volledig bedrag er voor betalen bij release. Dus super dat deze nu bij Plus komt!
Image

1742
@NTGSruler: De mp trophies zijn inderdaad makkelijker dan wat ik in mijn hoofd had!
En van die andere trophy was ik op de hoogte, maar dat is denk ik meer een kwestie van oefenen, verschillende video's bekijken voor trukjes en het regelmatig blijven proberen. Alleen heeft niet iedereen evenveel geduld en mogelijk dat ik zelf tegen die tijd ook enorm ga vloeken :lol:
Image

1744
@Kolm: voorlopig krijg ik nog niet echt goed hoogte over de moeilijkheid van de trophy. Sommigen doen er over precies alsof het onmogelijk is, anderen zeggen dan weer met wat oefening dat het lukt. Heb al eens bijhorende video erover bekeken, en het lijkt simpel maar ik heb mijn twijfels. Op PSNprofiles heeft de trophy een rarity van 10.68% en de platinum 8.93%. Lijkt mij doenbaar..

@sterchele: inderdaad. En heb ergens wel zin in een chille motocross game. Graphics en gameplay zal niet van hoog niveau zijn, maar kom :lol:
Image

1745
NTGSruler wrote:@Kolm: voorlopig krijg ik nog niet echt goed hoogte over de moeilijkheid van de trophy. Sommigen doen er over precies alsof het onmogelijk is, anderen zeggen dan weer met wat oefening dat het lukt. Heb al eens bijhorende video erover bekeken, en het lijkt simpel maar ik heb mijn twijfels. Op PSNprofiles heeft de trophy een rarity van 10.68% en de platinum 8.93%. Lijkt mij doenbaar..

@sterchele: inderdaad. En heb ergens wel zin in een chille motocross game. Graphics en gameplay zal niet van hoog niveau zijn, maar kom
Image
Het ziet er niet zo goed uit als dirt 4 ma het speelt toch wel goe vind ik. Tis wel zeer anders dan mxgp want Supercross zen meer jumps en korte bochtjes

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1747
@NTGSruler: Er zijn ook speedruns te zien van mensen die er zo'n 15 seconden onder zitten... Daar kunde altijd wel iets van leren. En ik verwacht niet dat ik dat van den eerste keer heb.
Bij MOH Warfighter die speed trophy ben ik ook wel ff bezig geweest, timing met die bewegende poppen die zich verbergen viel daar niet altijd goed met je snelheid en dan miste ik wel is teveel headshots... Ik verwacht hier net hetzelfde, hele tijd oefenen tot alles een keer goed in elkaar valt.
Veel mensen geven als tip: Probeer eerst het stuk te runnen onder de tijd en pas daarna te focussen op de vijanden.
Image

1749
Deze dus ja van Titanfall 2. Lees inderdaad ook dat sommige het na maanden nog steeds proberen :eek:

(dit is mijn run)

Zoals je kan zien hoeft het geen perfecte run te zijn.
En 1 iemand heeft deze run binnen 12 seconde gedaan:
Image

1754
Prachtige deal zeker Uncharted serie. Als er tenminste nog mensen zijn die hem nog niet hebben gespeeld. Die Goat is wel een lachen platinum maar een grap. Helaas niks voor mij heb deze alle vier al platinum.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image