Re: Je laatste aankoop (geen games)

1630
RoyVdW wrote:
FGras wrote:
Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur! :cool:
En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!
Helaas geen Pro zo te zien dat zou ik nu net wel gedaan hebben.
Ik heb geen 4K tv en naast 4k resolutie en in sommige gevallen een stabielere frame rate voegt het volgens mij niet zo veel toe.. :think:

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1631
FGras wrote:
RoyVdW wrote:
FGras wrote:
Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur! :cool:
En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!
Helaas geen Pro zo te zien dat zou ik nu net wel gedaan hebben.
Ik heb geen 4K tv en naast 4k resolutie en in sommige gevallen een stabielere frame rate voegt het volgens mij niet zo veel toe.. :think:
Zonder 4K TV zijn er wel nog steeds voordelen, maar die verantwoorden de meerprijs niet in dat geval ;)

Goeie aankoop!
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1632
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:
RoyVdW wrote:
FGras wrote:
Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur! :cool:
En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!
Helaas geen Pro zo te zien dat zou ik nu net wel gedaan hebben.
Ik heb geen 4K tv en naast 4k resolutie en in sommige gevallen een stabielere frame rate voegt het volgens mij niet zo veel toe.. :think:
Zonder 4K TV zijn er wel nog steeds voordelen, maar die verantwoorden de meerprijs niet in dat geval ;)

Goeie aankoop!
Volgens mij nog een optical output, 500gb meer opslagruimte, snellere wifi en een heleboel kabaal. Mis ik nog iets?
Ik vond t de 100 euro extra niet waard in ieder geval. :D

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1634
gamerke1992 wrote:
FGras wrote: Volgens mij nog een optical output, 500gb meer opslagruimte, snellere wifi en een heleboel kabaal. Mis ik nog iets?
Ik vond t de 100 euro extra niet waard in ieder geval. :D
Kortere laadtijden vind ik nog de belangrijkste :p
Heb ik ook nog naar gezocht ja, toen kwam ik al snel bij dit filmpje. 2 seconden van de 42 vertaalt zich naar iets minder dan 5% sneller.
https://youtu.be/JY6XLme0mcA
In andere filmpjes kwam ik ook geen grote verschillen tegen.

Je hebt er denk ik meer aan als je er een SSD in zou zetten, dan zit je al snel aan de 30% snellere laadtijden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1635
Ieder zijn eigen mening en ik kan niemand in de portemonnee kijken, maar we hebben hier 2 pro's draaien naast 2 'gewone' PS4's. We spelen gewoon op HD 1080p. We kunnen het dus goed met elkaar vergelijken.

Het zijn niet de laadtijden die het verschil maken. het beeld zelf en de vloeiende manier waarop alles zich op het beeldscherm zich afspeelt die de Pro echt veel beter maken. Of je dit het hogere bedrag waard vindt is aan ieder voor zichzelf om uit te maken.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron