Re: Dreams
31als ik het juist heb, is dit dus niet echt een 'game' maar eerder een soort tool om werelden te creëren ? zoals LittleBigPlanet dus ?
Ik vroeg mij dat ook af. Ze hebben zeker zelfgemaakte levels, al weet ik niet of er ook een 'verhaal' in zit zoals bij LBP. Ik kijk er nog steeds naar uit, maar hoop vooral dat de levels goed speelbaar zouden zijn. Want het is leuk om veel genres te proberen namaken, het moet nog vlot spelen ook.Kolm wrote:Jep, enige wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is: Is er ook een verhaal dat door hen gemaakt is of zijn het enkel de verhalen die door andere gemaakt zijn en misschien nog een tutorial die door hen gemaakt is.
met0t0 wrote:Er zal sowieso genoeg te doen zijn, dat was in LBP ook zo. De vraag is alleen of alles even goed zal werken, daarover blijf ik twijfelen. LBP was altijd een platformer, al konden zeker in LBP3 andere genres gemaakt worden. Die werkten alleen niet altijd even vlot en dan is de fun er snel van (buiten dan het bewonderen van de creatie, dat het toch straf is wat mensen kunnen maken).
Ik heb toch geen tijd om te gamen, al koop ik hem sowieso later nog. Tegen dan zullen er ongetwijfeld al heel veel prachtige levels gemaakt zijn