Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8945
fsterchele23 wrote:-- de zin en fut is er weer helemaal uit en de aankomende feestdagen helpen helemaal niet. Dat ik de afgelopen tijd 3 matchen heb gekeken van anderlecht zegt genoeg hoeveel zin ik heb, zelf gamen laat ik vaak langszij liggen weer laatste week
Veel sterkte! Die periode gaat hopelijk nog relatief snel voorbij!

+++ Weekje vakantie met W.O.L.F. achter de rug. Eindelijk eens echt verlof gehad
--- De komende week wordt wel nog eventjes enorm druk :dizzy:
+++ Daarna rustige eindejaarsweken normaal gezien

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8946
+++ Zoals met0t0 al zei, heerlijke vakantie gehad :)
+++ Voor mij duurt de vakantie nog wat langer, heb zo hard gewerkt en dit jaar nog nauwelijks vakantie gehad
--- De eerste week 'vakantie' zit alweer boordevol met afspraken en dingen die in orde moeten
--- Onze onderbuurvrouw (wij wonen op de 2de verdieping) heeft muizenkeutels ontdekt, dus ik mail met een verdelgingsfirma, zij bellen en zeggen "wacht, het is uw onderbuurvrouw? Dat is raar want meestal kruipen muizen direct hoger" direct die mannen laten komen, in mijn ouderlijk huis genoeg problemen gehad met muizen!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8955
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:--- Van een heel rustige week naar een extreem drukke
--- Niet veel zin in de feestdagen, om de weinige dagen thuis aan veel te lang uitgerekte etentjes te moeten spenderen
+++ Volgend jaar zou ik wel veel verlofdagen hebben, ik moet ze dan alleen nog opnemen... :-"
en ook te duur wellicht :shhhh:
Mocht het ons iets kosten, dan zouden we niet gaan (en daar een goede reden voor hebben), met0t0 heeft het over familie-etentjes, zijn familie moet samenkomen zowel op nieuwjaar als voor kerst, dus 2 keer in een week en dan zien ze elkaar minstens een maand en soms veel langer niet meer...

--- Eindelijk zekerheid over mijn werk (einde van een project), er zijn geen middelen meer om mij nog 2 weken aan te houden :(
+++ Wel enorm veel geleerd en een heel mooi project voor op mijn CV :)
+++ Geen idee waarom, maar ik heb vertrouwen in werk zoeken, laat ons hopen dat het zo blijft eh...