Re: PlayStation Plus

124
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Killzone Mercenary! Zalig dat we die krijgen!
Inderdaad straf dat ze hem weggeven. Ongelofelijk goede game :cool:

Never Alone ga ik zeker spelen, voor de rest niet zo'n indrukwekkende maand voor mij.
Heb al paar keer getwijfeld om Killzone Mercenary te kopen, maar iedere keer niet gedaan wegens de backlog die ik toch heb. Ben wel tevreden dat deze nu naar PS+ komt. Zal niet lang duren vooraleer ik aan deze begin! :p
Image

Re: PlayStation Plus

126
M-power wrote:Niet veel bijzonders deze maand, never alone ga ik eens proberen en killzone misschien eens downloaden om nog wat trophy's te halen.
Killzone is echt een super goede game, dus geef het zeker een kans ;) Ook de multiplayer is heel vermakelijk.
Image

Re: PlayStation Plus

132
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:Woah Dave is nu gratis op de ps4 en ik heb het even uitgeprobeerd en vond het een leuk spel. Wel erg simpel, maar dat vond ik er wel leuk aan.
Op de vita was voor mij de fun eraf na 30 minuten
Image
Ik heb ook gelezen dat die op de ps4 makkelijker is dan op de ps vita. Volgens mij is de ps4 versie iets anders ;)
Image

Re: PlayStation Plus

134
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Geen easy plats deze maand verdekke :angry: :lol:
arme Roy :q:
Merci, maar ik overleef het wel. Unity plat zal het worden, maar door de lange speelduur weet ik niet of het voor deze maand zal zijn.
Daar kruipen inderdaad heel wat uren in. Ik heb er ook veel langer over gedaan dan verwacht.
Image