Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8987
NTGSruler wrote:
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:Sterkte kolm! Ik hoop dat het vandaag al een stuk beter gaat!
Ze heeft zojuist de marathon gelopen in de regen! :D
Gaat Kolm regelmatig lopen? Echt een marathon? Is grapje veronderstel Ik?
Ik ga regelmatig lopen, maar dan wel zoals de Nederlanders dat blijkbaar begrijpen:
Regelmatig = met regelmaat en niet 'veel' zoals de connotatie is voor veel Belgen. 1 x per jaar is nog steeds regelmatig :p
Lopen = wandelen, de eerste werkdag vroegen ze me of ik 's middags mee 'een rondje ging lopen'. Dat bleek niet joggen of hardlopen te zijn gelukkig!

Maar even serieus: Ik ga 1 keer per week sporten met een personal coach. Heel veel lopen/rennen doen we daar niet bij, soms wel korte spurtjes. Lange afstanden lopen zou gezien mijn bouw echt killing zijn voor knieën en enkels :(
Training bestaat vooral uit oefeningen, meestal met eigen gewicht (push-up/pull-up/squad is zo'n leuk rondje, maar dan wel aan een stang op middelhoogte voor push-up en schouderhoogte voor pull-up met hielen nog op grond) en ook nog met elastieken (hoe dunner/slapper het elastiek, hoe venijniger de oefening!). Afhankelijk van hoe het gaat komt daar ook nog wat cardio bij. Na afloop heb ik soms wel het idee dat ik een marathon heb gelopen :p

Verder heb ik de afgelopen maanden 1 keer per week skateboardles gevolgd en dat was ook best intensief. In het begin vaak al na 5-10 minuten kramp in onderbenen en voeten. Daar kwam ik wel door eens we wat minder technische oefeningen deden. En na afloop stond ik zeiknat in het zweet dat je mijn T-shirt, dikke jeansbroek en beschermers kon uitwringen... Soms zag je zelfs de natte vlekken door heel de broek op de plek waar de kniebeschermers zaten.
Ik zou durven zeggen dat het skateboarden zelfs lastiger is dan het sporten, vooral omdat je daar toch maar blijft meedoen terwijl je al kapot bent terwijl er bij het sporten meer wordt aangepast op hoe ik me voel.

Enige minpuntje is dat ik van dit alles op de weegschaal nog niet veel terug zie terwijl dat wel een beetje het doel was.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8992
Sora_Lizard wrote:
De PXtR leiding wenst iedereen prettige Kerstdagen toe,

Image


een spetterende jaarwisseling en een gezond Nieuwjaar!
+++ Kerst was best wel gezellig
+++ Gelukkige Kerst voor iedereen! :jip:
- Al is op twee dagen tijd 3 keer super uitgebreid eten en continu van de ene familie naar de andere rijden toch wel wat vermoeiend
- Er moet nog geblokt worden ook
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8993
+++ gisteren avond/nacht terug thuis gekomen van Disneyland
+++ zeer leuke 2 dagen gehad
--- wij wouden daar op kerstavond iets eten. 1 uur aangeschoven aan een Disney restaurant. Bleek dat ze 209 euro per persoon vroegen. Ik geef graag geld aan lekker eten maar dat ging er over.
--- toen we thuis kwamen wou onze voordeur niet openen. Wij hebben een zware voordeur met een zeer goed slot die op 6 punten sluit. Dus ik heb een half uur met al mij kracht blijven proberen en uiteindelijk toch het mechanisme in gang kunnen zetten.
+++ en nu kunnen we de volgende dagen op het gemakje bij de familie langsgaan, zonder die stress dat iedereen ons op kerstavond en kerstdag wil zien :)
Image
cron